Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vart i Norrtälje med hyfsad kitelaunch?

  • Vart i Norrtälje med hyfsad kitelaunch?

    Publicerad av hooper på 15 juli, 2011 vid 15:26

    Ngn med förslag på lämpliga launchplatser i Norrtälje/kapellskär/väddö-trakten? Känner t Sandviken, men övrigt? Och på syd/sydväst–andra vindriktn? Tacksam för info, antar i värsta fall, mycket klipp-launch, finns ngt annat?

    surfgurf svarade 12 år, 8 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • hooper

    Medlem
    15 juli, 2011 vid 17:54

    Noll svar än så länge…..tolkar det som att det är mest klippor det handlar om alltså…:smile::wink:

  • lima-ko

    Medlem
    15 juli, 2011 vid 18:10

    Jag har aldrig kört där i krokarna då jag bodde i Sthlm, känner heller ingen som kört där, men det hände däremot att vi drog upp till Rullsand (Älvkarleby). Det är knappt 9 mil till Kapellskär från innerstaden medan det är 16 till Rullsand, fri tolkning på det ;).

  • wikis

    Medlem
    16 juli, 2011 vid 04:02

    lr så tar ni färjan från Kapellskär över ti Åland , o inhandlar taxfree på vägen över:)
    Vi har en par helt ok spots här

    Wikis

  • hooper

    Medlem
    16 juli, 2011 vid 18:59

    Ok, det där med Åland låter intressant, ska absolut göra n avstickar ngra dagar ngn gång. Bra vågsurf också kan jag förstå?
    Tack för svar…. skall öva launch från klippor alltså

  • surfgurf

    Medlem
    23 september, 2011 vid 12:35

    Tja
    Är också på jakt efter det, funderar om man kan vara på Erken eller vid badstranden mot Furusund, är långgrund men en del bryggor i vägen.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vart i Norrtälje med hyfsad kitelaunch?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.