Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vart kan man köpa rejäl våtdräkt i Stockholm?

  • Vart kan man köpa rejäl våtdräkt i Stockholm?

    Publicerad av jockster på 2 juni, 2004 vid 14:11

    Japp, Som topic, var kan man köpa en rejäl våtdräkt i Stockholmsområdet?
    Kommer att köra där det är bra kallt i vattnet, även på sommaren, så en lite tjockare är att föredra, men var kan man hitta en här i Stockholm?
    Någon som har nån speciell våtdräkt att rekomendera ?

    Med vänlig hälsning
    Jocke

    anonym-anvandare svarade 19 år, 11 månader sedan 8 Medlemmar · 10 Svar
  • 10 Svar
  • wipeout

    Medlem
    2 juni, 2004 vid 14:21
  • Kjellorix

    Gäst
    2 juni, 2004 vid 22:36

    Jämför priserna med http://www.skidsport.nu/ dom har nog inte alla modeller men för kite och surf.
    Jag brukar handla där, för det finns annat jag vill ha som dom har samtidigt, allt finns inte på hemsidorna.
    Läste någonstans här att dom är dotterbolag till http://www.surfersparadise.nu/ och dom säjer att dom har samma priser.
    Jag fryser hellre när jag kliver i, för att slippa svettas i våtdräkt när jag surfar.

  • chris99

    Medlem
    3 juni, 2004 vid 06:42

    Beställ från Surfers Paradise istället, eller lasurf.se. De är schyssta att ha å göra med.

    De på Skidsport i Bromma är det inte roligt att handla av… Förstår inte hur deras verksamhet går runt med den attityd som de har mot kunderna.

    På skimarine har de (förra året i alla fall) bara dräkter för vattenskidåkning/wake och inte för windsurfing/kite. Dräkterna har utsida av neopren vilket gör att man kyls ned snabbare.

    /Chrillo

  • walle

    Medlem
    3 juni, 2004 vid 07:16

    rusta! 499:- grin.gif grin.gif grin.gif

  • svan

    Medlem
    3 juni, 2004 vid 08:57
  • walle

    Medlem
    3 juni, 2004 vid 09:03

    grin.gif

  • roland

    Medlem
    3 juni, 2004 vid 10:13

    vill gärna ha den oranga den ser nästan bättre ut en min

  • sportentusiast

    Medlem
    3 juni, 2004 vid 21:41

    Tycker också Skimarine.se eller rättare sagt boarddirect.nu. Prata med Kjell. Kunnig och dj-igt trevlig. Han tog f ö in kites redan 1999!

    Priset är inte allt (och det är dessutom ofta förhandlingsbart). Bemötande, som nämnts, och kunnande är inte helt oviktigt… Bra är också att kunna prova den dräkt man ska köpa.

  • sportentusiast

    Medlem
    3 juni, 2004 vid 21:45

    Glömde att nämna att boarddirect ff a säljer NeilPryde.

    Får väl också lägga till kajtech.nu (Uppsala, men jobbar i Stockholm). Förvisso ingen egen erfarenhet av Maui Magic dräkter, men det finns det säkert andra här som har.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    4 juni, 2004 vid 13:34

    Kolla på surfbutiken:

    http://www.surfbutiken.nu

    Dom säljer Pro Limit våtdräkter i stockholm

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vart kan man köpa rejäl våtdräkt i Stockholm?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.