Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vart kör folk idag då runt götet?

  • callep

    Medlem
    5 juli, 2007 vid 10:36

    blåser det något överhuvudtaget?

  • tdk

    Medlem
    5 juli, 2007 vid 11:14

    @callep 394773 wrote:

    blåser det något överhuvudtaget?

    Ja, fan. Det ligger på stadiga 2.2m/s just nu! Nord dessutom. Hardcore

  • surfjohan

    Medlem
    5 juli, 2007 vid 11:32

    Pessimister.. det är den här inställningen som gör att landet är på väg åt helvete med regn och jordbävningar och att människor röstar på folkpartiet och handlar på liedl!

  • surfjohan

    Medlem
    5 juli, 2007 vid 12:56

    Verkar blåsa bra söderut. vet nån om draget kan funka? Hur hittar man dit, är det långgrunt och så, riggytor?

  • tdk

    Medlem
    5 juli, 2007 vid 17:55

    @Surfjohan 394781 wrote:

    Pessimister.. det är den här inställningen som gör att landet är på väg åt helvete med regn och jordbävningar och att människor röstar på folkpartiet och handlar på liedl!

    Gah!” Det är dom där jävla moderaterna som gör att man blir pessimist.. Fick hem min nya försäkringspremie på bilen… Bara en höjning med 2000:- tack vare Reinfeldt…

  • drx

    Medlem
    5 juli, 2007 vid 21:03

    Vi var ute vi Hästevik och tänkte skärmflyga lite, men det var för hård vind. Blåste ca 8-10, synd man inte hade surfgrejorna med sig!!

  • fredrik-ygge

    Medlem
    5 juli, 2007 vid 21:16

    För mig gick det superbra!!!

  • rooster

    Medlem
    6 juli, 2007 vid 06:29

    @fredrik.ygge 394926 wrote:

    För mig gick det superbra!!!

    Trist, vi får köra i Espevik/Kärradal i sommar så ordnar det upp sig Fredrik!!

    /Rickard

  • Knatte

    Gäst
    6 juli, 2007 vid 08:20

    @fredrik.ygge 394926 wrote:

    För mig gick det superbra!!!

    En vanlig surfdag med andra ord Fredrik:smile: :laugh: :crazy:

  • basse

    Medlem
    6 juli, 2007 vid 08:42

    Var det du som var ute och paddlade Knatte?? I Fiskebäck alltså….. Körde 6.2 med “mest” planing och regn ca 1½ timme.

  • surfjohan

    Medlem
    6 juli, 2007 vid 09:34

    Fick planat lite i torkel iafl, det räckte för att rädda dagen.

  • mes

    Medlem
    6 juli, 2007 vid 09:56

    @fredrik.ygge 394926 wrote:

    För mig gick det superbra!!!

    Samma dåliga tajming här…hade allvarliga problem att kommma in till stranden igen. 10 minuter ren bleke sen 2 m/s så att jag kunde tuffa in…å min svindyra SOLAvåtdräktskedja pajjade…
    Seglade i början 20 minuter 5.7 med full spätta i totalt ösregn och grymt biyg vind. Jag kände mig som en total nybörjare med kastfall och fastna med ikrokad sele och ramla bakåt…och så…skit alltså.

  • callep

    Medlem
    6 juli, 2007 vid 10:02

    för att förstöra tråden lite så undrar jag var alla kör imorgon? ser ut som om det ska blåsa mer söder om gbg och var hittar man plattvatten söder om gbg på väst?? funderar på getterön.. nån som varit där å rockat? annars blir det f-bay som vanligt hehe :):)

  • surfjohan

    Medlem
    6 juli, 2007 vid 10:11

    Torkel funkar ju, lite mycket gräs men fick ingen spinout igår iafl.

  • Knatte

    Gäst
    6 juli, 2007 vid 11:00

    @Basse 395002 wrote:

    Var det du som var ute och paddlade Knatte?? I Fiskebäck alltså….. Körde 6.2 med “mest” planing och regn ca 1½ timme.

    Nope! Har inte paddlat sedan innan midsommar:mad2:
    Men med tanke på att GKF (kajakklubben) och ca 150 kajaker ligger på Saltholmen så brukar det nog passera några kajaken förbi Fisken. Hade det varit jag, så hade jag stannat upp och fotograferat er surfare lite

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vart kör folk idag då runt götet?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.