Senaste nytt Forums Vågsurfing Vart ska vi åka?

  • Vart ska vi åka?

    Publicerad av anonym-anvandare på 30 oktober, 2005 vid 09:46

    Hej! Vi vill åka till nåt soft ställe i januari. Jag har surfat i några år och min tjej är i princip nybörjare. VI har varit i Marocko och Syd Afrika. Vi skulle nu vilja hitta nåt ställe där det är varmt i vattnet och med cleana våger.Vi har blivit tipsade om Puerto Rico och Costa Rica. Vad säger ni vad är bäst eller finns det nåt annat super ställe. Ej Hawai, blir för dyrt tror jag. Häng… Daniel

    serotonin svarade 18 år, 5 månader sedan 5 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • anonym-anvandare

    Medlem
    30 oktober, 2005 vid 11:56

    Bali! Det är väl iofs regnperiod där i januari men östra sidan är iaf rätt vindmässigt.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    30 oktober, 2005 vid 19:04

    Bali! Kanske bra men trist med regn! Andra förslag?
    Daniel

  • vilhelmerovraren

    Medlem
    30 oktober, 2005 vid 19:29

    har hört rykten om equador… vet inget däremot!

  • xerob

    Medlem
    31 oktober, 2005 vid 13:03

    Jag och tjejen ska vara i Brasilien i januari! (båda nybörjare) Åker nog till fortaleza eller natal (nordöst) där ligger bland annat pipa som ska vara sjyst har jag läst. finns relativt billigt direktflyg från gbg, kolla det!

  • danielf

    Medlem
    31 oktober, 2005 vid 14:09

    Jag har läst att det är crowded, förorenat och localism på majoriteten av de Brasilianska bryten. Om man vill ha varmt klimat så finns det bra mycket bättre ställen, t ex Barbados eller varför inte alla länder som ligger i central amerika, typ El Salvador, Costa Rica och landet söder om CR som jag just nu glömt av vad det heter. smile.gif

  • anonym-anvandare

    Medlem
    3 november, 2005 vid 07:10

    Panama, Daniel!

    El Salvador ar inte s nyborjarvanligt, men CR ar kanon, sedan kan ni atr upp till nica om ni vill med..

    /Lars

  • danielf

    Medlem
    3 november, 2005 vid 07:49

    Hur är med “sea lice” problemet i CR då? Jobbigt eller tänker man inte på det? Föreföll som Panama och El-Salvador inte hade dessa problem.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    3 november, 2005 vid 08:14

    CR är grymt… Det där med Sea Lice har jag inte hört nåt om, men panama ligger ju vägg i vägg. Du kan ju ha hela kuststräckan där om du vill. Minnesregel: GUstav SAde Hunden NICKe COSTAr Pengar

  • serotonin

    Medlem
    14 december, 2005 vid 09:19

    puerto escondido! i mexico. Sov plats på las olas! vid la punta stranden. Billigt och enorma vågor. allt från jätte vågor till nybörjar vågor. Ja var där i somras och har aldrig gjort något roligare.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing Vart ska vi åka?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.