Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vart Stockholm onsdag?

  • jox

    Medlem
    16 augusti, 2006 vid 10:32

    Farstanäs eller Skannsundet borde väl funka ganska bra…

  • electric

    Medlem
    16 augusti, 2006 vid 10:53

    Landsort rapporterar nu, kl 12.50, ca 10 m/s (mean 9, cast 11) och 233-245 grader. Det innebär att Skanssundet inte alls fungerar. Och Fituna fungerar bara upp till 235-240 grader. Vad jag förstår är ytterligare en långsam vridning mot väst på gång, varför ingen av dessa är ett alternativ för resten av dagen. Kvarstår Farstanäs – som kommer att fungera om bara vindstyrkan räcker! Jag är inne på att chansa …

  • argulander

    Medlem
    16 augusti, 2006 vid 11:02
    Electric wrote:
    Landsort rapporterar nu, kl 12.50, ca 10 m/s (mean 9, cast 11) och 233-245 grader. Det innebär att Skanssundet inte alls fungerar. Och Fituna fungerar bara upp till 235-240 grader. Vad jag förstår är ytterligare en långsam vridning mot väst på gång, varför ingen av dessa är ett alternativ för resten av dagen. Kvarstår Farstanäs – som kommer att fungera om bara vindstyrkan räcker! Jag är inne på att chansa …

    Kan faktiskt tänka mig att pröva Farstanäs, har dock aldrig varit där. Måste man fortfarande betala avgift för att stå där? Klas

  • electric

    Medlem
    16 augusti, 2006 vid 11:11

    Ja, man måste vara medlem (300 kr/år) i Södertälje Windsurfing Club för att komma dit. Kolla http://www.telgesurf.se så ser du orsaken (vi måste betala arrende mm för att ö h t få vara där). (Men jag skickar meddelande till dig så kanske vi kan fixa något – jag är klubbens kassör …).

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vart Stockholm onsdag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.