Vart Stockholm onsdag?

Detta ämne har 4 svar, 4 deltagare, och uppdaterades senast för 16 år, 7 månader sedan av Electric.

• Författare
     rex_
    Deltagare

Vart drar de flesta i em-kväll på södra sidan sthlm?

Jox
    Deltagare

Farstanäs eller Skannsundet borde väl funka ganska bra…

Electric
    Deltagare

Landsort rapporterar nu, kl 12.50, ca 10 m/s (mean 9, cast 11) och 233-245 grader. Det innebär att Skanssundet inte alls fungerar. Och Fituna fungerar bara upp till 235-240 grader. Vad jag förstår är ytterligare en långsam vridning mot väst på gång, varför ingen av dessa är ett alternativ för resten av dagen. Kvarstår Farstanäs – som kommer att fungera om bara vindstyrkan räcker! Jag är inne på att chansa …

Södertörns surfklubb - sodertornsurf.se

argulander
    Deltagare
    Electric wrote:
    Landsort rapporterar nu, kl 12.50, ca 10 m/s (mean 9, cast 11) och 233-245 grader. Det innebär att Skanssundet inte alls fungerar. Och Fituna fungerar bara upp till 235-240 grader. Vad jag förstår är ytterligare en långsam vridning mot väst på gång, varför ingen av dessa är ett alternativ för resten av dagen. Kvarstår Farstanäs – som kommer att fungera om bara vindstyrkan räcker! Jag är inne på att chansa …

Kan faktiskt tänka mig att pröva Farstanäs, har dock aldrig varit där. Måste man fortfarande betala avgift för att stå där? Klas

Electric
    Deltagare

Ja, man måste vara medlem (300 kr/år) i Södertälje Windsurfing Club för att komma dit. Kolla http://www.telgesurf.se så ser du orsaken (vi måste betala arrende mm för att ö h t få vara där). (Men jag skickar meddelande till dig så kanske vi kan fixa något – jag är klubbens kassör …).

Södertörns surfklubb - sodertornsurf.se

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

svara

Sveriges största community för vindsurfing, kitesurfing, vågsurfing och SUP sedan 1998
©2023 Surfzone - Share the Stoke

Logga in med användarnamn och lösenord

eller    

Forgot your details?

Create Account