Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vart till helgen?

  • Vart till helgen?

    Publicerad av ubbe på 26 september, 2008 vid 08:51

    Aloha!
    Ska man dra till Varberg i kväll för lite segling lördag/söndag eller ska man vara kvar i Bromma och chansa på Torö? Har viss beslutsångest.
    Förslag mottages!!!
    /honken

    poppo svarade 15 år, 7 månader sedan 7 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • spray

    Medlem
    26 september, 2008 vid 09:18

    Av väderprognosen igårkväll att dömma verkar stormens centrum träffa lite högre än stockholmsregionen, så att dra till varberg kanske inte är så lyckat?

  • petter

    Medlem
    26 september, 2008 vid 13:54

    alltid trevligt med lite plug n play segling i vbg men satsar nog på torö lördag em och väddö/åland söndag.

  • surfmeister

    Medlem
    26 september, 2008 vid 15:23

    Verkar faktiskt bli bättre på östkusten för denna gången…..prognosen ändras dock dagligen och jag hoppas att det blir lite mer vind, framförallt då jag nyligen sålde min lättvindsvågis………

  • davven

    Medlem
    26 september, 2008 vid 15:41
    Spray;502742 wrote:
    Av väderprognosen igårkväll att dömma verkar stormens centrum träffa lite högre än stockholmsregionen, så att dra till varberg kanske inte är så lyckat?

    Hmm storm, helt seriöst. . Jag hörde upp till 16 ms , men precis som du säger norr om stockholm. Vart har du för källa? Nyfiken*

  • lindgren

    Medlem
    26 september, 2008 vid 20:03

    perfekt för rullsand!

  • poppo

    Medlem
    26 september, 2008 vid 20:30

    Honky-tonk-machine! Håller med Petter – Torö imorron em och hoppas på väddö söndag. Västkusten blir säkert bättre på rätt ställen, men det är ju en bit att åka.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vart till helgen?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.