Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Västkusten Måndag? 6 m S verkar det som…

  • eddie

    Medlem
    18 juni, 2006 vid 18:26

    Håll i hatten…

  • tote

    Medlem
    18 juni, 2006 vid 18:39

    Vissa siar om upp mot 9… =)

  • mozzy

    Medlem
    18 juni, 2006 vid 19:19

    Vart drar alla då??

  • tote

    Medlem
    18 juni, 2006 vid 21:39

    Någon som kört Vita sand vid Åsa? Ser ut att kunna funka på syd om man kollar flygfoto fast det kan ju vara hur sunkigt som helst…=)

  • jagr

    Medlem
    18 juni, 2006 vid 21:40

    Torkelstorp?

  • mozzy

    Medlem
    19 juni, 2006 vid 08:15

    Onsalamätaren visar 9 nu…
    Nån som är sugen?
    Drar till Åsa vid 11-tiden!

  • kelly

    Medlem
    19 juni, 2006 vid 08:21

    Jag vill gärna dra till torkelstorp! har dock ingen bil… så om nån vill få ned på bensin kostnader ring gärna! bor i göteborg vid linnegatan.Kan dra när som helst! 0768764628 Väl mött!/ Kelly

  • tote

    Medlem
    19 juni, 2006 vid 08:22
    Mozzy wrote:
    Onsalamätaren visar 9 nu…
    Nån som är sugen?
    Drar till Åsa vid 11-tiden!
    Härligt! Vart i Åsa drar du? Kommer så fort jag kan men hinner inte till 11.
  • che_riff

    Medlem
    19 juni, 2006 vid 11:37

    Sticker från Sisjön vid 16:00 och har plats i bil. Lutar åt Torkelstorp. Var har det gamla gänget från GBG tagit vägen? Sällan vi åker tillsammans nu mera! Jag vet att “några” av er hänger vid vårt fina kraftverk norr om Vbg men var är resten?

  • magnuzon

    Medlem
    19 juni, 2006 vid 12:12

    Tjenare!

    Jag åker gärna med från sisjön vid 16.00 skriv ut ditt nummer på denna tråden så ringer jag upp.

  • che_riff

    Medlem
    19 juni, 2006 vid 12:48
    magnuzon wrote:
    Tjenare!

    Jag åker gärna med från sisjön vid 16.00 skriv ut ditt nummer på denna tråden så ringer jag upp.

    Johan, 0705-680713

  • ric

    Medlem
    19 juni, 2006 vid 22:44

    måndag är numera förbi.

    helgen då?! vem vart o när? tänkt dra med mig tält o allt o kika ner från Gävle, “den borttappade sonen återvänder”

    tar med mig min rrd 2.25 lättvindsmonster eller soft med liten drake. hoppas dock ha den mestadels kvar på takräcket!!

  • andreasg

    Medlem
    20 juni, 2006 vid 08:52

    Tjena Ric! på torsdag kör jag på Sikhall, vinden ska ju vara syd och jag har för mig att det inte är så bra på Svalnäs då.
    På Fredag ska det vara sydväst så då är det ju Svalnäs som gäller.

    Vi ses

  • stebe

    Medlem
    21 juni, 2006 vid 10:03
    Che_Riff wrote:
    Sticker från Sisjön vid 16:00 och har plats i bil. Lutar åt Torkelstorp. Var har det gamla gänget från GBG tagit vägen? Sällan vi åker tillsammans nu mera! Jag vet att “några” av er hänger vid vårt fina kraftverk norr om Vbg men var är resten?

    Skall du ut idag(onsdag) med? Jobbar 5min från Sisjön så delar gärna bil..

    /stefan

  • danielsan

    Medlem
    21 juni, 2006 vid 13:54

    Ngn som ska ut idag?

    e lite sugen på att känna på vinden igen…

    (Jag har bil )

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Västkusten Måndag? 6 m S verkar det som…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.