Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Västkusten söndag

  • Västkusten söndag

    Publicerad av ingen på 16 juli, 2011 vid 11:07

    Ser ut att bli ok vind fast från fel håll Är det bara sillvik som funkar imorgon eller har någon lust att dela med sig av en bra spot på sydost?

    ingen svarade 12 år, 10 månader sedan 5 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • kelso

    Medlem
    16 juli, 2011 vid 19:57

    Sillvik funkar inte på Sydost! Funkar bara på NO, så skippa det. Vet att det finns en spot nära färjeläget till Öckerö(fastlandssidan), som skall vara bra. Rambo har snackat om det. Tror det är Hjuvik, men det ser ut att kräva mer SSO om man kollar kartan. Det finns också ett ställe i Arendal, vid Volvo Pentas testcenter. Krossholmen. Där har jag fått många bra sessions:) Sen finns Intaget på Öckerö. Hade det varit SSO hade Torkelstorp varit kanon.. tror det är lite mycke ost i vinden imorn.. eller vad säger Torkelstorps-localsen.

    Jag tänkte köra vid ca 13-14 tiden imorn. Ser bäst ut då! Blir någon utav spotsen ovan

    Ladda fett!!!

  • danneman

    Medlem
    16 juli, 2011 vid 21:35

    Draget i gottskär funkar söder över Torkelstorp går säkert bra med. Tror mest på öarna blir baggelbo på Öckerö..

  • ingen

    Medlem
    17 juli, 2011 vid 12:58

    Drar ut till öckerö nu! Lite sent men hoppas det håller i sig en stund iaf. Tack för tipsen.

  • jofogel

    Medlem
    17 juli, 2011 vid 17:31

    Ingen som kan tänka sig att slå följe ut till Smitten ikväll?

  • jofogel

    Medlem
    17 juli, 2011 vid 17:38

    Eller imorgon måndag eftermiddag istället? Nu hann det visst avta. Sydlig vind 8-11 + jag vill gärna testa hur det funkar att gå i från Smitten.
    /Johan noll70-536 84 30

  • sebbe87

    Medlem
    17 juli, 2011 vid 21:16

    Är någon som lyckades ta lite bilder i apelviken idag vore trevligt.

  • ingen

    Medlem
    18 juli, 2011 vid 11:42

    Kan tänka mig att prova smitten, men blir det inte väldigt långt att bära grejerna?
    Jag kommer inte riktigt ihåg hur det ser ut där.

    Beror lite på vinden också annars blir det kanske öckerö ikväll.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Västkusten söndag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.