Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing våt-/torrdräkt

• våt-/torrdräkt

Publicerad av anonym-anvandare på 27 september, 2000 vid 15:38

Jag har tänkt att köpa mig en våt eller torrdräkt som man kan använda året om på västkusten. Är det någon som har någon att rekomendera. Jag har hört att NP har en torrdräkt som är OK och SOLA.
    vilket skall man satsa på våtdräkt eller torrdräkt

krille svarade 24 år, 2 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    27 september, 2000 vid 17:50

Min Sola torrdräkt fungerar mycket bra. Den är helt klart varm och med bra rörlighet och lätt insteg och den håller. Små revor i sömmarna fixas lätt med neoprenlim. Har haft den 3 säsonger, men då är jag ganska aktsam. Inget slit och släng.

• linsurfer

Medlem
    27 september, 2000 vid 19:35

En torrdräkt är inte att rekommendera på sommaren. Blir jäkligt varmt! En zipless med en förstärkningsväst med luva under och kanske långa cykelbyxor är bättre isåfall. Då kan du ju variera tjockleken själv.

• krille

Medlem
    27 september, 2000 vid 21:27

Jag har en GUL NitroFlex Torrdräkt som jag haft tre år, och jag kan varmt rekomendera den. Kvaliten e inte och leka med, den har inte pajat någonstans och ändå har jag använt den friskt pga den otroliga värmen här i svedala.. Vet inte var man kan köpa GUL idag men Beli Marin Sthlm var där jag köpte den för tre år sedan.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing våt-/torrdräkt

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.