Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Våtdräkt på netto

  • Våtdräkt på netto

    Publicerad av jpeter på 18 april, 2006 vid 14:54

    Netto stärker sin ställning som min favoritaffär genom att denna vecka sälja våtdräkter och våtdräktsschampo. Misstänker dock att dräkten inte är top notch, men vad tror ni om schampot? köpvärt? http://www.netto.se

    hellgren svarade 18 år sedan 19 Medlemmar · 27 Svar
  • 27 Svar
  • dodgecurve

    Medlem
    18 april, 2006 vid 15:17

    hehhe dräkten e nog inte super och frågan är om man vågar dra på det där schampot på sin nuvarande dräkt… kanske skulle mina skor må bra av det dock 😉 Fattar inte varför skorna luktar så j*vla illa, det är ju inte direkt så att man bli svettig i dem… och när de används så sköljs de ju hela tiden… det hjälper ju desutom inte att man sköljer dem etc efter en session… kanske är schampot för skorna vad en wunderbaum är för en volvo 240?

    Någon som har ett bra svar på detta sko-lukt-fenomenet?

  • callekuling

    Medlem
    18 april, 2006 vid 15:39

    Det är ju inte bara en vanlig våt dräkt utan en Wave våtdräkt…=)

  • Oregistrerad

    Gäst
    18 april, 2006 vid 15:41
    JPeter wrote:
    Netto stärker sin ställning som min favoritaffär genom att denna vecka sälja våtdräkter och våtdräktsschampo. Misstänker dock att dräkten inte är top notch, men vad tror ni om schampot? köpvärt? http://www.netto.se

    För 350 spänn, inget snack om saken, jag kilar bort direkt..
    /Davo

  • hellgren

    Medlem
    18 april, 2006 vid 15:51

    Man måsste älska netto.. Hur kommer dom på allt? 😀

    /Hellgren

  • krullo

    Medlem
    18 april, 2006 vid 16:25

    Snart inför de säkert färsk frukt och färskt bröd på Netto också! Men först en våtdräktskampanj.

  • styret

    Medlem
    18 april, 2006 vid 17:33

    har faktiskt lite erfarenhet av dom dräkterna. som sommardräkt är dom helt okej. inte sämre kvallite än i många andra vad jag har förstått.

    har en kompis som köpte en sån för nått år sen och han kommer nog köra den i sommar igen.

  • guppy

    Medlem
    18 april, 2006 vid 21:14

    Jag ser att dom säljer ett läkarset också. Tänk så mycket pengar man spar på att operera själv!

  • r3wefew

    Medlem
    18 april, 2006 vid 21:39

    har kört med 3 mm dräkten hela förra året och den har hålligt sjukt bra, inte en söm som har gåt upp :D. lite kall när man går i men 4 mm är kanske bättre … loggan är ju helt klart en klass för sej 😀 / ej sponsrad av Netto 😛

  • herodude

    Medlem
    18 april, 2006 vid 23:03

    ska köpa en sådan och klippa ut loggan och klistra på min dräkt så man skiljer sig från alla speed homoz lite:D:P

  • pulver

    Medlem
    19 april, 2006 vid 07:40

    Det var roligt att se Guppy och Krullo aktiva på forumet efter den långa vinterdvalan. Det krävdes alltså ett Netto-ämne… Välkomna tillbaks!

    Själv köper jag all utrustning på Netto. Bra grejer till bra pris.

  • guppy

    Medlem
    19 april, 2006 vid 13:19

    Finns det provrum?
    Jag är faktiskt lite positiv ändå. Den kanske bara håller en säsong, men man kan ju faktiskt köpa rätt många för samma pris som en riktig.
    Det svårtaste blir nog att hitta rätt storlek.

    Hoppas det kommer en mast i 100% kål snart. 😉

  • davo

    Medlem
    19 april, 2006 vid 13:58
    Guppy wrote:
    Finns det provrum?
    Jag är faktiskt lite positiv ändå. Den kanske bara håller en säsong, men man kan ju faktiskt köpa rätt många för samma pris som en riktig.
    Det svårtaste blir nog att hitta rätt storlek.

    Hoppas det kommer en mast i 100% kål snart. 😉

    Soprent på Mölndalsvägen…hehe, visste inte att vi var så många vattendjur i det området. Eller var det frågan om en taktisk, icke befintlig, lockvara att omvända oss till skumma tyska varor med innehåll som ser suspekt och artificiellt ut?!
    /David

  • hellboy

    Medlem
    19 april, 2006 vid 14:29
    Davo wrote:
    Guppy wrote:
    Soprent på Mölndalsvägen…hehe, visste inte att vi var så många vattendjur i det området.
    /David

    Åkte oxå tomhänt från Mölndalsvägen sent igår kväll, efter att först kollat på Andra Långgatan (1 st XL kvar). Men det blev napp vid sista stoppet på Odinsgatan. 😀 Det fanns väl 3-4 kvar i varierande storlekar efter jag fått min, men med tanke på sjönära läget i Gbg kan resterande ha försvunnit under dan idag. Värt att kolla kanske… Valde medium och var nöjd (76 kg/180 cm). För 399 spänn är det en no-brainer om man som jag behövde ett komplement till en semi-dry. Lycka till.

    //johan

  • Oregistrerad

    Gäst
    19 april, 2006 vid 16:08
    styret wrote:
    har faktiskt lite erfarenhet av dom dräkterna. som sommardräkt är dom helt okej. inte sämre kvallite än i många andra vad jag har förstått.

    har en kompis som köpte en sån för nått år sen och han kommer nog köra den i sommar igen.

    Och den kompisen är Nisseman från Nybro
    Han är helnöjd med sin dräkt.
    Och fakta är den ser bättre ut efter ett år än vad min NP dräkt gör efter samma tid
    Ett mycket bra alternativ till ett bra pris.
    Och ni som fortfarande seglar omkring i era rosa våtdräkter från 80 talet
    Passa på att kitta upp er
    Ser fram emot när dom säljer brädor också

  • pure

    Medlem
    19 april, 2006 vid 16:13

    Köpte en idag till min tjej.. det såg iaf ut att vad bra kvalitet.. så vi får se.. men jag e nöjd 🙂

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Våtdräkt på netto

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.