Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vattentät MP3

  • simpa

    Medlem
    23 september, 2008 vid 19:48

    Måste vara värdelöst att surfa med pluggar i öronen. Inte nog med att man tappar balans, känslan och ljudet av vågorna så är det väl farligt. Högre kollideringsrisk och händer det något och någon skriker på hjälp..
    Man surfar inte för att lyssna på musik. Vad man än gör på vattnet så är väl musik inte något man prioriterar.

  • doc

    Medlem
    23 september, 2008 vid 20:29

    Nä, det där blir som med skidåkare och snowboardare som åker med musik. Dom verkar bli lite avskärmade, ibland helt livsfarliga i backen.
    Det går fetbort!

  • cosmosurfer

    Medlem
    23 september, 2008 vid 20:34

    Ah, tack för tipset! Den skall jag köpa!
    Musiken ihop med solen, färgerna, vågorna och surfruset kommer att ge den optimala stämningen och livsupplevelsen.

  • aronh

    Medlem
    24 september, 2008 vid 12:59

    Jag skulle nog bara bli störd av musik i örona. Det blir ändå inte som på film när man surfar i verkligheten.

  • cosmosurfer

    Medlem
    24 september, 2008 vid 13:27

    Nä det är väl inte i den mest radikala surf man skulle ha glädje av det. Men i lättvindssurf i 7 m/s, härliga långa dyningar och bara dra ut till havs med soft music, det tror jag vore nått.

  • bee

    Medlem
    24 september, 2008 vid 13:31

    Saxat från produktbeskrivningen:
    Vattentät – kan användas upp till 3 meters djup.”

    Den verkar bara vara för dykare om den inte funkar på grundare vatten än så. 😀

  • aronh

    Medlem
    24 september, 2008 vid 15:24

    @cosmosurfer 502233 wrote:

    Nä det är väl inte i den mest radikala surf man skulle ha glädje av det. Men i lättvindssurf i 7 m/s, härliga långa dyningar och bara dra ut till havs med soft music, det tror jag vore nått.

    Ja det är kanske då det kommer till sin rätt. Ganska soft faktiskt när jag tänker efter.

    @Bee 502235 wrote:

    Saxat från produktbeskrivningen:
    Vattentät – kan användas upp till 3 meters djup.”

    Den verkar bara vara för dykare om den inte funkar på grundare vatten än så. 😀

    Mmmm…. men frågan är ju hur man ska bära sig åt för att få ner den i vattnet och upp för den skull också. Man kanske får använda en vattentät påse för att få ner den under 3 meter och sen på väg upp får man försöka tömma påsen på vatten genom att blås upp den. Det verkar svårt att få det att funka rent praktiskt.

  • klang

    Medlem
    25 september, 2008 vid 04:40

    Har för mig att klockor som är OK för 200m djup är ok att bada med, men inte dyka med. Jag gissar att en MP3 som klarar 3m är skyddad mot regn och liknande, skulle inte tror att den pallar med en fin klotning…

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vattentät MP3

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.