Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing vattentät MP3

  • vattentät MP3

    Publicerad av hernano på 2 april, 2010 vid 09:33

    Tycker det borde vara ball att spela sin favorit musik när man surfar, e det nån som känner till någon mp3 spelare som klarar vatten. typ tvättmaskins centrifug tryck?

    superkassen svarade 14 år, 1 månad sedan 6 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • macedu

    Medlem
    2 april, 2010 vid 09:40
    hernano;604404 wrote:
    Tycker det borde vara ball att spela sin favorit musik när man surfar, e det nån som känner till någon mp3 spelare som klarar vatten. typ tvättmaskins centrifug tryck?

    Har oxå fundrat på det 🙂

    Här är en:

    http://www.tradera.com/Vattentat-MP3-spelare-2GB-passar-simmare-vattensporter-dusch-auktion_302305_109444952

    /mac

    PS köper du ngn så kan du ju skriva en rad om den :tongue: DS

  • stefanlindmark

    Medlem
    2 april, 2010 vid 20:18

    Ehum… Med risk att låta trist och tråkig:
    Det är säkerhetsmässigt fördelaktigt att kunna höra ljud runt omkring sig när man surfar.

  • macedu

    Medlem
    2 april, 2010 vid 22:04
    stefanlindmark;604487 wrote:
    Ehum… Med risk att låta trist och tråkig:
    Det är säkerhetsmässigt fördelaktigt att kunna höra ljud runt omkring sig när man surfar.

    DU är inte tråkig eller trist Lindmark!

    Själv gäller detta SOMMARDAGAR med lite vind och långsegling, inte för burn and turn, speed(öh??), eller ngn form av vågsegling(mälaren!?!?),

    Sen hade det varit grymt för simningen som ökar sin närvaro under sommaren 🙂 och har man en 20m bassäng på “sitt” place på Mallis så blir det en del morgonrepor( minst med folk då(läs bakis)).

    /mac

  • johanoeberg

    Medlem
    3 april, 2010 vid 15:00
    stefanlindmark;604487 wrote:
    Ehum… Med risk att låta trist och tråkig:
    Det är säkerhetsmässigt fördelaktigt att kunna höra ljud runt omkring sig när man surfar.

    Har varit inne på att skaffa mig vattentäta hörlurar, men avstod pga att jag just vill höra ifall nån ropar på en…

  • macedu

    Medlem
    3 april, 2010 vid 15:26
    JohanOeberg;604578 wrote:
    Har varit inne på att skaffa mig vattentäta hörlurar, men avstod pga att jag just vill höra ifall nån ropar på en…

    Kolla på kidsen i fjällen över världen……….alla har fetehörlurarna….. de hör ingenting, hehe…..

    /mac

  • hernano

    Medlem
    3 april, 2010 vid 19:40

    Det skadar ju inte att kunna höra vad som händer runtomkring en, dock skulle jag lätt lura på en döv person att börja surfa utan någon större samvetsproblematik. Det ända jag har hört dom tio år jag har surfat har varit wooohooo, yehaaa o skall vi ta fika. Skulle nog påstå att de e viktigare att titta runt emellanåt när man e ute, o blåser det bra så hör man ändå inget mer än vind i öronen.

  • slim_jim

    Medlem
    3 april, 2010 vid 19:57
  • macedu

    Medlem
    3 april, 2010 vid 20:49

    Snyggt!!!

  • superkassen

    Medlem
    3 april, 2010 vid 21:54

    jag har detta till min Ipod:

    http://www.h2oaudio.com/

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing vattentät MP3

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.