Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vattentemp i Sthlm-trakten?

• swetiger

Medlem
    22 oktober, 2002 vid 19:34

Jag har inte koll på gradantalet men det går alldeles utmärkt att surfa i Mälaren iallafall.

• calle_kuling

Medlem
    22 oktober, 2002 vid 19:39

Du kan nog köra utan våtdräkt, jag badade i torsdags utanför Trosa, Södertörn. Varmt å gött! (Speciellt som nog Mälaren inte har något ljupare kallare vatten som har blandats med ytvattnet såhär års)..

Mesar får tillåtelse att bära fegdräkt. wink.gif

• calle_b

Medlem
    22 oktober, 2002 vid 19:41

Samma här. Funderar starkt på Näsby park eller Viggan… Får hoppas att det inte är för kallt bara… Ser ut o bli hyfstat kallt i luften oxå… Men det kanske funkar me dubbla våtdräkter grin.gif

Vi får se, om det är shysst imorrn med sol o sån´t så drar jag ut sista dagen för i år….

Ha d gott

• calle_kuling

Medlem
    22 oktober, 2002 vid 19:49

Usch vilka fula ord du använder.

• anonym-anvandare

Medlem
    22 oktober, 2002 vid 20:00

Ca 6-7 grader i ytterskärgården

• anders_hoffman

Medlem
    23 oktober, 2002 vid 16:08

Mälaren lär ju inte vara nå problem de lär ju snart vara över kokpunkten med allt j-a bajsvatten!! wink.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    3 november, 2002 vid 11:03

+5

• waterboy

Medlem
    3 november, 2002 vid 15:46

Hallå
    körde på baggen i går och jag fick satans ont i huvet när jag trillade efter ett litet hopp, så man bör han nån sorts luva. men det funkade bra med en vanlig våtdräkt.
    Det var nog inte mer än 4 grader skulle jag tippa.
    /abbe

• anonym-anvandare

Medlem
    14 november, 2002 vid 19:11

Kolla vatten tempen…
    Vatten temp… cool.gif

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA