Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vattentemp i Sthlm-trakten?

• swetiger

Medlem
    22 oktober, 2002 vid 19:34

Jag har inte koll på gradantalet men det går alldeles utmärkt att surfa i Mälaren iallafall.

• calle_kuling

Medlem
    22 oktober, 2002 vid 19:39

Du kan nog köra utan våtdräkt, jag badade i torsdags utanför Trosa, Södertörn. Varmt å gött! (Speciellt som nog Mälaren inte har något ljupare kallare vatten som har blandats med ytvattnet såhär års)..

Mesar får tillåtelse att bära fegdräkt. wink.gif

• calle_b

Medlem
    22 oktober, 2002 vid 19:41

Samma här. Funderar starkt på Näsby park eller Viggan… Får hoppas att det inte är för kallt bara… Ser ut o bli hyfstat kallt i luften oxå… Men det kanske funkar me dubbla våtdräkter grin.gif

Vi får se, om det är shysst imorrn med sol o sån´t så drar jag ut sista dagen för i år….

Ha d gott

• calle_kuling

Medlem
    22 oktober, 2002 vid 19:49

Usch vilka fula ord du använder.

• anonym-anvandare

Medlem
    22 oktober, 2002 vid 20:00

Ca 6-7 grader i ytterskärgården

• anders_hoffman

Medlem
    23 oktober, 2002 vid 16:08

Mälaren lär ju inte vara nå problem de lär ju snart vara över kokpunkten med allt j-a bajsvatten!! wink.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    3 november, 2002 vid 11:03

+5

• waterboy

Medlem
    3 november, 2002 vid 15:46

Hallå
    körde på baggen i går och jag fick satans ont i huvet när jag trillade efter ett litet hopp, så man bör han nån sorts luva. men det funkade bra med en vanlig våtdräkt.
    Det var nog inte mer än 4 grader skulle jag tippa.
    /abbe

• anonym-anvandare

Medlem
    14 november, 2002 vid 19:11

Kolla vatten tempen…
    Vatten temp… cool.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vattentemp i Sthlm-trakten?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.