Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vegas -06 fråga

  • Vegas -06 fråga

    Publicerad av guran på 8 augusti, 2006 vid 17:48

    är det 2-pump eller inte? har en 12:a o det är fanimej inge 2-pump men på vissa sidor inkl wallén står det att det ska vara det…. funkade det inte eller?

    guran svarade 17 år, 9 månader sedan 9 Medlemmar · 15 Svar
  • 15 Svar
  • superman

    Medlem
    8 augusti, 2006 vid 17:51

    Nope, ingen 2-pump, iaf inte på min. Tror inte de gillade att det kan bli olika tryck i bladders och LE eller något åt det hållet. Sök på kiteforum om det har för mig att det står något där. Grym kite btw.

  • guran

    Medlem
    8 augusti, 2006 vid 17:57

    ok, anade det. synd då man är en lat jevel. håller helt klart med att det är en grym kite! snabb som rackarn o sjukt lågt bommtryck.

  • nic

    Medlem
    8 augusti, 2006 vid 18:18
    Superman wrote:
    Nope, ingen 2-pump, iaf inte på min. Tror inte de gillade att det kan bli olika tryck i bladders och LE eller något åt det hållet. Sök på kiteforum om det har för mig att det står något där. Grym kite btw.

    2-pump betyder olika tryck i LE å bladders till skillnad mot one-pump. Hade också hört att det skulle vara 2-pump på Northkitar i år…

    nic

  • pewe

    Medlem
    9 augusti, 2006 vid 09:27

    utan luft kan man inte leva det e ba o pumpa på!!! Vegas rockar fett!

  • johanw

    Medlem
    9 augusti, 2006 vid 17:34

    tunga ord från pewe, lyssna o lär!

  • krillan82

    Medlem
    9 augusti, 2006 vid 18:06

    Ska du säga johan som alltid har dina kites upp pummpade…:cool2:

  • guran

    Medlem
    18 augusti, 2006 vid 16:34

    ni som kör vegas, vad kör ni för storlekar? kör en 12:a o funderar på att köpa en 7:a eller 9:a. vad ska man välja?

  • annas

    Medlem
    18 augusti, 2006 vid 16:36

    ganska stort glapp till 7 skulle jag tro. har bara kört 5,9,12 vegas, men lagom hopp mellan 12 o 9. Kör egentligen Rhino och där hade jag inte kört 7, 12 utan 9, 12

  • annas

    Medlem
    18 augusti, 2006 vid 16:37

    har en 10, 12 o 16 vegas nya fast uppackade för en demodag här om ngn e intresserad.

  • chrille

    Medlem
    18 augusti, 2006 vid 16:49
    Guran wrote:
    ni som kör vegas, vad kör ni för storlekar? kör en 12:a o funderar på att köpa en 7:a eller 9:a. vad ska man välja?

    Jag kör Vegas 9 och 12, behövs inte mycket mer.

    Vad gäller 2-pump så fick jag hem 2007 års katalog och där står att detta kommer på Rhino 07 och Vegas 07.

    /Chrille

  • guran

    Medlem
    18 augusti, 2006 vid 18:54

    ahhhhh, crap. just 9:a är slutt i svedala. får väl banta o ta dvärgpiller

  • walle

    Medlem
    18 augusti, 2006 vid 18:57
    Guran wrote:
    ahhhhh, crap. just 9:a är slutt i svedala. får väl banta o ta dvärgpiller
    tur för dig guran, då kan köpa riktiga kites 😉
  • guran

    Medlem
    18 augusti, 2006 vid 19:04

    walle, svedalas kanske mest veliga kitesurfare. hepp hepp, nu är ju kaptenen på bordet men jag fattar inte vad du menar

  • walle

    Medlem
    18 augusti, 2006 vid 20:37
    Guran wrote:
    walle, svedalas kanske mest veliga kitesurfare. hepp hepp, nu är ju kaptenen på bordet men jag fattar inte vad du menar
    drar till varberg på måndag, kommer nog jobba där 2-3månader… kommer du ner?
  • guran

    Medlem
    18 augusti, 2006 vid 20:47

    absolut, jag tarmin komunisthoj o åker säderut när som var vinden avisar. jävla tangentbord. skit vad tråden ballar ur. ich kommt jetz mit mit alchol und, wind mit feber Turbo Negro is that sjit

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vegas -06 fråga

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.