Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vem hänger med till Torö imorn på Tisdag?

  • marden

    Medlem
    4 december, 2006 vid 21:39

    kanske kanske

  • marden

    Medlem
    5 december, 2006 vid 07:23

    nej inte jag

  • johan

    Medlem
    5 december, 2006 vid 07:39

    Nicklas jag såg att du hade ringt igår.
    Jag kan tyvärr inte komma ifrån.

    Johan

  • dude

    Medlem
    5 december, 2006 vid 11:08

    Okay, trist att stick ut själv, eller ensam en sån här dag, så jag avstod från idag. Så, änkte att lite bättre framförhållning kanske lockar någon att hänga med denna gång!

    Vem är med imorn i stället, alltså onsdag?

  • pos

    Medlem
    5 december, 2006 vid 12:13

    Kan inte komma från imorgon tyvärr. Ser det bra ut på fredag åker jag troligen till Torö för en tur i kärringviken!

  • phu

    Medlem
    5 december, 2006 vid 12:29

    Jag siktar också på Torö (Kärringviken) på fredag om prognosen står sig. Måste ju hinna prova min nyinköpta EVO innan det blir för kallt…

    /Peter

  • dala-lama

    Medlem
    5 december, 2006 vid 17:52
    dude;352774 wrote:
    Okay, trist att stick ut själv, eller ensam en sån här dag, så jag avstod från idag. Så, änkte att lite bättre framförhållning kanske lockar någon att hänga med denna gång!

    Vem är med imorn i stället, alltså onsdag?

    Körde i Lejet igår, måste jobba några dar:mad: Kör Torö på fredag om proggen håller…….
    Kan nog komma loss på torsdag också om det blir vind.
    Per

  • robtheblob

    Medlem
    5 december, 2006 vid 18:49

    Jag funderar på att dra ner till Torö. Är det någon mer som ska dit? Tänkte dra vid 8.00 från Stockholm.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vem hänger med till Torö imorn på Tisdag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.