Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vem repade min bil i Skälåker/Gålö idag fredag em?

  • mikaels

    Medlem
    29 maj, 2008 vid 21:10

    @fastforward 470804 wrote:

    Uppdatering:
    Jag blev precis kontaktad av ägaren till den silvriga Alfan som nyligen sett min inlägg på Kitenation. Han hade varit bortrest och inte sett mitt inlägg förrän idag. Han hade inte märkt då han gjorde skadan och trodde därför inte att det var han som hade orsakat den.

    Jag har fått alla kontaktupgifter och vi ska göra upp detta imorgon, så det ser ut att lösa sig.

    Låter bra, tron på mänskligheten återvänder (sakta)…

    (men vem var det som vittnet sett då, som var framme vid bilen och torkade av skadan..)?

    Hursomhelst, skönt att det verkar lösa sig 🙂

  • mikaels

    Medlem
    29 maj, 2008 vid 21:14

    @makrus 470995 wrote:

    Seriöst så tycker jag det gått lite långt med kollektiva smutskastningen på killen. Även fast någon inte tycker som man själv gör behöver man inte vara otrevlig för det.

    Håller helt med, men nu var det ju slusken själv som var otrevlig mot flera av oss, helt opåkallat 🙁
    Det gör inte att jag är otrevlig tillbaka, men det eventuella obehag han drabbas av kommer inte som en överraskning, eller oförtjänt, kan jag tycka, utan mer som bad karma…

Sida 7 av 7

Diskussionen ‘Vem repade min bil i Skälåker/Gålö idag fredag em?’ är stängd för nya svar.

Inledning av diskussionen
0 av 0 svar Juni 2018
Nu
Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vem repade min bil i Skälåker/Gålö idag fredag em?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.