Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vem reser i början på feb?

  • vicky

    Medlem
    17 december, 2007 vid 18:44

    Kalle kom till Kapstaden!!!

  • fifi

    Medlem
    17 december, 2007 vid 19:03

    @AKA_KALLE 434223 wrote:

    Ja peru verkar bra drar nog dit den 22e dec då verkar där mindre farligt. Fia ska du till cabarete med? När?

    Nej, jag åker till filippinerna i år istället
    drar den 4 feb

  • gonzo

    Medlem
    21 december, 2007 vid 08:34

    dra till kap verde. det är fin fint där i feb

  • aka_kalle

    Medlem
    21 december, 2007 vid 10:11

    @gonzo 434907 wrote:

    dra till kap verde. det är fin fint där i feb

    Har kollat på kap verde också men är det bara vågor som gäller där eller hittar man plattvatten med?

  • gonzo

    Medlem
    21 december, 2007 vid 12:11

    @AKA_KALLE 434916 wrote:

    Har kollat på kap verde också men är det bara vågor som gäller där eller hittar man plattvatten med?

    kom hem därifrån i natt.
    det har varit fint som fan men vi hade lite otur med vind men vi fick en del fina dagar å presis jämte punta preta har du funana stranden å där har du plattvatten rak frånlandsvind men det är inga problem om det händer något för det finns livbåt. sen kan man höjda upp till punta preta å ta sig sakta men säkert närmre dom brutala vågerna om man känner för det annars kan man hålla sig i utkanten å köra fina små våger.
    sen har du ju kitebeach där det är onshore det är som abay ungefär. lite choppigt på sina ställen men även fina bryt så att man kan lära sig att köra våger. feburari ska va den bästa månaden att åka till kap verde.
    vi bode på riu funana det va perfect. allinclusiv så det va bara till att vräka i sig mat å sprit hehe.
    för det finns inget att handla å inget att se på denna sandlåda till ö. så jag tycker verkligen synd om dom som åker dit å inte surfar.
    slå en pling om du har lite fråger så ska jag se om jag kan svara på dom

  • pjoter

    Medlem
    21 december, 2007 vid 14:02

    kalle din insjöräka, e de plattvatten du vill ha är det vomb du letar efter.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vem reser i början på feb?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.