Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vem säljer Powerex i Sverige

  • anonym-anvandare

    Medlem
    20 juli, 2001 vid 04:59

    Skidsport???

    //Mac

  • anonym-anvandare

    Medlem
    20 juli, 2001 vid 06:20

    surfers paradise

  • anonym-anvandare

    Medlem
    20 juli, 2001 vid 15:53

    SP+Skidsport =Samma företag=Sweden import- som har en nära monopolställning på svenska marknaden vilket inte är så bra för oss kunder då det blir hög prissättning.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    23 juli, 2001 vid 04:53

    POWEREX gor simmers master, antar SP

  • sunshineboy

    Medlem
    24 juli, 2001 vid 19:23

    Kolla med Surfers Workshop Malmö.
    De sålde i alla fall Powerex förra året.

  • dude

    Medlem
    24 juli, 2001 vid 21:06

    Just det, tack! Äntligen! För så var det väl, surfers workshop hade dem förra året. Kommar jag ihåg rätt så var de rätt så mycket billigare – det vore kul om nån kunde fylla i om jag har rätt eller fel! Själv tycker jag priserna är i övekant på SP.
    -nicke

  • ola-h

    Medlem
    25 juli, 2001 vid 19:42

    Som sagt, Simmers master aer Powerex med andra klistermaerken. SImmermasterna ligger dessutom mycket bra till i pris. Jag har sjalv skaffat tvaa SC6 (eller 5), som motsvarar Powerex Z-Wave. Den masten aermycket smal jaemfort med t.ex. Tidal Wave, men inte saa smal som RDM. Jag aer hur som helts mycket noejd med dessa master. Bra garanti ocksaa.

    Ola H.

  • dude

    Medlem
    26 juli, 2001 vid 11:10

    Tack för tipset Ola!

    Hur länge är du på Oahu föresten Ola? På ett helt annat ämne skulle jag vilja fråga dig om en sak om Specialized FS Sport som ju är en Mag 21a som du har lagt ut rätt bra information om på nätet. Går det att få tag på nya bushings till den? Ha det fortsatt bra på Hawaii o lycka till med vågridningen!

    -nicke

  • ola-h

    Medlem
    26 juli, 2001 vid 18:35

    Jag ar har tva veckor till. Fran och med idag ar det matematikkonferens som galler en vecka framat (forutom sondag). Sista veckan blir det segling for hela slanten.

    Be din cykelhandlare ringa Hallman Sport och fraga efter bussningar. OBS: pa olika arsmodeller ar det lite olika bussningar, en del har ocksa olika uppa och nere. Om du inte har nagon bra handare i narheten, ring till Conny pa Norra Cykel och Motor i Orebro och halsa fran mig. Han kan sakert fixa bussningar.

    Ola H.

  • dude

    Medlem
    27 juli, 2001 vid 14:33

    Tack så mycket för infon.

    Det låter som du är på en härlig konferens!

    -nicke

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vem säljer Powerex i Sverige

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.