Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vem skulle du helst inte vilja ha med dej till en öde ö?

  • egan

    Medlem
    29 januari, 2008 vid 11:42

    ni hade ju kunnat bli sambos.

  • mrmille

    Medlem
    29 januari, 2008 vid 12:04
    Egan;441468 wrote:
    ni hade ju kunnat bli sambos.

    Men vafan
    Har dom släppt ut särskolan på internet idag eller vad?

  • jonaish

    Medlem
    29 januari, 2008 vid 13:52

    ååååå där satt den, rakt i fäjan!!

  • sidpiraya

    Medlem
    30 januari, 2008 vid 10:59

    Ingen skule märka om du var här mille alla kör V19 nu vet du

  • skanepaul

    Medlem
    30 januari, 2008 vid 12:04

    Kjellorix ja, han hade jag helt glömt! Vilken soppa det blev när han trodde att jag lurat honom på en kite…

  • fifi

    Medlem
    30 januari, 2008 vid 21:20

    Kjellorix, ja haha…jag har faktiskt sett honom irl i cabarete

  • eagletech19

    Medlem
    30 januari, 2008 vid 21:28

    @mrmille 441474 wrote:

    Men vafan
    Har dom släppt ut särskolan på internet idag eller vad?

    Mitt första barn av 3 underbara går på särskolan efter att han förklarades död på BB men man fick liv på vår älskade son Max som idag är förståndshandikappad efter syrebrist i hjärnan. Men jag älskar han mer än allt så om du ska ge dig på handikappade personer så ge ER på mig först.

    //Roger Örnvang

  • mrmille

    Medlem
    30 januari, 2008 vid 22:50
    eagletech19;441793 wrote:
    Mitt första barn av 3 underbara går på särskolan efter att han förklarades död på BB men man fick liv på vår älskade son Max som idag är förståndshandikappad efter syrebrist i hjärnan. Men jag älskar han mer än allt så om du ska ge dig på handikappade personer så ge ER på mig först.

    //Roger Örnvang

    Jag tycker att ironin framgår tydligt i hela tråden. Så du behöver inte ta något personligt, vare sig för dig själv eller dina barn.

    // Eric som är uppväxt med en handikappad far.

  • eagletech19

    Medlem
    31 januari, 2008 vid 06:33

    @mrmille 441804 wrote:

    Jag tycker att ironin framgår tydligt i hela tråden. Så du behöver inte ta något personligt, vare sig för dig själv eller dina barn.

    // Eric som är uppväxt med en handikappad far.

    Tar inte det personligt, men tycker hela Kite Steffo gått ner sig totalt.

    Det som var roligt förr är nu bara en massa (Luna snack), jag och otroligt många andra har lämnat detta forum men går in då och då för att kolla runt.
    Det var så jag såg inläggen här .

    /Roger

  • skotten

    Medlem
    31 januari, 2008 vid 14:05

    @Fifi 441790 wrote:

    Kjellorix, ja haha…jag har faktiskt sett honom irl i cabarete

    IRL?? what the hell??? you have been spending too much time on Lunarstorm since you became single goddammit.

  • eddie

    Medlem
    31 januari, 2008 vid 20:14

    Håller helt med dig Roger.
    Steffo har tappat stinget… det är knappt ett enda personangrepp värt att tala om. Nä fram med den gamla stilen pågar o töser.
    Nu jävlar skall det bli åka av!

  • fraulainen

    Medlem
    5 februari, 2008 vid 10:33

    Om jag inte vore så PK som jag faktiskt är, så skulle jag kanske säga att nu får ni sluta böga er, era mongon. Är ni kristna eller vad är felet? Gå hem och rösta på sossarna med er, era arbetslösa socialfall.
    Men det gör jag inte.

  • jonaish

    Medlem
    5 februari, 2008 vid 14:16
    fraulainen;442900 wrote:
    Om jag inte vore så PK som jag faktiskt är, så skulle jag kanske säga att nu får ni sluta böga er, era mongon. Är ni kristna eller vad är felet? Gå hem och rösta på sossarna med er, era arbetslösa socialfall.
    Men det gör jag inte.

    en jevla röding i HL ella? banna alla muslimer!

  • jonaish

    Medlem
    5 februari, 2008 vid 14:20
    fraulainen;442900 wrote:
    Om jag inte vore så PK som jag faktiskt är, så skulle jag kanske säga att nu får ni sluta böga er, era mongon. Är ni kristna eller vad är felet? Gå hem och rösta på sossarna med er, era arbetslösa socialfall.
    Men det gör jag inte.

    en jevla röding i HL ella? banna alla muslimer!

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vem skulle du helst inte vilja ha med dej till en öde ö?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.