Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vem vann PKRA Frankrike?

  • hengo

    Medlem
    16 april, 2008 vid 20:19

    inga boots.. http://www.dailymotion.com/clemkite/video/x530kf_mdv-14042008_sport

    fattar inte, om de nu ska börja hoppa högt igen. varför gör ingen kung fus?????

  • skotten

    Medlem
    17 april, 2008 vid 13:10

    Awesome Pics Matt, cheers mate : )

  • erika

    Medlem
    19 april, 2008 vid 12:09

    jag heter erika lindberg och kör PKRA freestyle och speed, jag tog svenskt rekord pa 32 knop förra veckan under PKRA speed tävling i frankrike, senare under hösten ska jag försöka att sla värlsrekordet, nu ligger jag trea pa väldsrankingen i top speed, i frankrike tävlade jag i PKRA freestyle ocksa och där mötte jag världsettan (bruna) i mitt första heat och blev utslagen och fick jag vänta pa dubbeleliminationen där man far en andra chans, där mötte jag en fransk tjej och hon vann varat heat med tre röster mot mina tva fran dommarna, sa det var ganska nära. Jag bor i Tarifa i spanien för att kunna träna varje dag, mitt mal är att kunna köra hela PKRA freestyle touren och att sla mig in i top tre pa freestyle, för att genomföra det söker jag nu efter fler sponsorer, nu kör jag för Slingshot, Nomad kiteboards och B3. Om du har nagra fragor om Tarifa, Nomad brädor eller har nagra tips om sponsring skicka ett email till mig: windwatersnow@hotmail.com, i maj kommer min hemsida med foton och videos!

  • sourra

    Medlem
    21 april, 2008 vid 19:19

    Här kommer lite film från PKRA France

    [YOUTUBE]0M7hgK6BBsU[/YOUTUBE]

  • wakenils

    Medlem
    21 april, 2008 vid 21:22

    kul att det satsas erika, lycka till!

    sourra, klart han vann om han mutade domarna med ost…

  • sourra

    Medlem
    21 april, 2008 vid 21:35

    Japp, ost är nyckeln till framgång!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vem vann PKRA Frankrike?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.