Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vem var på Fuerte/Rene-Egli 13-18 mars i år?

  • Vem var på Fuerte/Rene-Egli 13-18 mars i år?

    Publicerad av sode på 2 juli, 2007 vid 17:08

    Träffade två st med “nationell windsurf-frisyr” där nere, en av er kanske hette Andreas…(???) Iaf, ni pratade om att fara tillbaka i sommar och hyra ett helt hus precis ovanför center II…

    Oregistrerad svarade 16 år, 11 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • semisinker

    Medlem
    3 juli, 2007 vid 09:19

    Tja ja det var jag och Olle som var där riktig piss vecka för övrigt men vi åker nog inte ner tillsammans i år eftersom våra semestrar klaffar olika.
    Jag kommer att åka till klittmöller ett par veckor i sommar sen får jag se om man kommer loss någon vecka till hösten. Mvh Andreas

  • Oregistrerad

    Gäst
    3 juli, 2007 vid 10:11

    Ok, Olle, som var typ 2,5m lång… 😉

    Jovars, vart ju inte sååå mycket segling (“landet där det alltid är plattvatten, och vind”, veckan började utan vind, nästa dag pålandsvind med vågor som fick en rookie att spotta salt o sand…), men det var ju iaf en liten inledning på säsongen… trots allt så var det ju bättre än de förhållanden som varit på sistone här hemma…

    Jaja, var mest nyfiken på stället ni hade tänkte stanna på, 90 spänn natten för hela lyan tror jag du sade… främst kontaktuppgifter dit, om man skulle vilja fara nån gång igen (och det vill jag nog, men kanske lite vindsäkrare tid…)

    Jeps, ha det så bra så länge, och hoppas vindarna blåser din väg…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vem var på Fuerte/Rene-Egli 13-18 mars i år?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.