Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ventilen løsner från bladderen.

  • Ventilen løsner från bladderen.

    Publicerad av kamikazekiteren på 26 maj, 2011 vid 07:05

    Vilket lim anvender man for at lima tilbaks bladderen? Eller har ni nogon annan løsning for at feste ventilen til bladderen? Jag hoppas på bare seriøse svar, det er nogon som bare skriver skit på steffo och det tycker jag er tråkigt. Tackar for hjelp. Mvh jonas 🙂

    gh0st svarade 12 år, 11 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • acemattias

    Medlem
    26 maj, 2011 vid 14:40

    Det finns lim som funkar men det är starka grejor så jag vet inte om det kan köpas av privatpersoner.
    Du kan ju alltid köpa en ny ventil och sätta på, dyrt men funkar finfint.

    Någon som bara skriver skit på steffo?? du måste varigt inne på vindsurfing delen då.

  • gh0st

    Medlem
    26 maj, 2011 vid 14:55

    Strunta i att försöka limma tillbaks ventilen, det brukar oftast inte funka mer än tillfälligt plus att limmet du använder bruka fastna på bladdern och göra det svårare att laga på rätt sätt. Jag brukar använda http://www.kitefix.com/catalog/product_info.php?products_id=54&currency=SEK, super enkelt att använda.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ventilen løsner från bladderen.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.