Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vi skulle haft ett Svenskt kiteförbund!

• stellan

Medlem
    30 oktober, 2005 vid 09:15

Du verkar lite vilsen.

• egan

Medlem
    30 oktober, 2005 vid 10:09

Svar till:

Svar till:

Helt rätt Henke! Svårt att förbjuda något som inte finns organiserat!

[/ QUOTE ]
    Det er for jävligt at kiting blir forbjuden på neset. Jag tycker vi skal organisere oss. DET ER OFTE JAG SER FÅGLAR när jag kiter. Pass på at ta kort på det . Efter at ha samlat ihopas ett på par hundre bilder her på steffo, och nogra tusen kite-MEDLEMMER. Vil vi stå sterke mot ornitologene. död over ornitologer och fåglar!! Dom lager sine rapporter utan nogra kritikkere ,så dom kan skrive vad fan dom vil. VI MÅSTE BORJA PROSTERE PÅ DOM SATANS RAPPORTER, och visa bilder på kite och fåglar i skjön harmoni. Det samme skjer i norge ,ornitologene rules. Det er inte rett at dom skal forbjuda kiting bare for at dom er organiserade. Mi måste kjöre organisasjon mot organisason, allstå HEVN

[/ QUOTE ]jaha. ja. jo. okej.

• zilversurfarn

Medlem
    30 oktober, 2005 vid 10:24

Svar till:

Helt rätt Henke! Svårt att förbjuda något som inte finns organiserat!

[/ QUOTE ]

Och vad är det som säger att det går att förbjuda nåt bara för det är organiserat?!?
    Har väldigt svårt att köpa det argumentet!
    Ser bara fördelar med ett förbund.

Lite skillnad mellan:
    – Jo jag och några polare tycker att vi visst skall få surfa här.
    – Svenska Kiteförbundets 2000 medlemmar kräver…

Sen nämnde ju killen på North några andra viktiga fördelar med att organisera oss.

”That’s my 50 cent”

• egan

Medlem
    30 oktober, 2005 vid 11:23

okej men vem orkar styra upp?

• falle

Medlem
    31 oktober, 2005 vid 12:43

Vem är direkt känd för att förena kitesurfare. (jag vet vem som inte är det :-))

Falle

• pewe

Medlem
    31 oktober, 2005 vid 15:02

Kiteförbund är på G. Pratade med RF idag och mera info kommer snart. Har börjar jobba med detta och förhoppningsvis får vi med ett och annat företag som vill vara med på resan.

Sen vore det trevligt med lite mer tävlingar både på vad gäller vinter- och sommar säsong.

Mvh
    Peter

• pewe

Medlem
    31 oktober, 2005 vid 15:05

Det vore bra med förslag på vad detta förbund skall bidra me? Varför annars ha ett förbund.

/peter

• surferboy

Medlem
    31 oktober, 2005 vid 15:48

Snacka med Brädseglarförbundet. De har ju hållit på i några år och vet vad som kräver mest jobb från förbundets sida. Det är viktigt att skilja på förbund som jobbar på nationell nivå och klubbverksamhet som funkar på lokal nivå.

Kör hårt!!!

/Gustav

• backe

Medlem
    31 oktober, 2005 vid 20:01

Usch, efter att ha sett att du hade 5 stjärnor Peter så gav jag dig en…

Så nu har du bara 3, jag var avundsjuk men nu känns det mycket bättre.

• hatman

Medlem
    31 oktober, 2005 vid 20:25

Svar till:

Usch, efter att ha sett att du hade 5 stjärnor Peter så gav jag dig en…

Så nu har du bara 3, jag var avundsjuk men nu känns det mycket bättre.

[/ QUOTE ]

O du har plötsligt 3 stars Backe-len….
    (Ä’re AC-hyss i görningen ella?)…

Hatten

• patrikol

Medlem
    31 oktober, 2005 vid 23:09

Ja det är fan dax nu! grin.gif

• pewe

Medlem
    1 november, 2005 vid 10:35

öhh backe! Ska sprida att du har herpes o klamydia på hela ön! Sätt nu tillbaka min stjärnor annars kommer du leva i celibat resten av vintern för på sommaren tar jag ju alla tjejer!

Vi pratar om att styra upp 2 nya tävlingar blir nog en på gotland eller öland o en i Åre som det ser ut nu, sen är väl tanken att få några fler på västkutsen oxå. Ni på kiteflame är ju duktiga o driftiga vi kanske kan sncka ihop oss och enas om ett förbund där några olika aktörer tar på sig att styra upp tävlingar runt om i landet. Vore ju kul med svenska cupen eller något, att man gör deltävlingar sen en stor avslutning med STORT party!

Vi spånar för fult några stycken.

/Peter

• pewe

Medlem
    1 november, 2005 vid 10:56

en bild på backe men håll tillgodo snart kommer en mindre bra!

• kamikazekiteren

Medlem
    1 november, 2005 vid 12:23

Svar till:

en bild på backe men håll tillgodo snart kommer en mindre bra!

[/ QUOTE ]Snygt

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vi skulle haft ett Svenskt kiteförbund!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.