Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing VidarutvecklingSurftips önskas…

  • VidarutvecklingSurftips önskas…

    Publicerad av evermin på 16 juni, 2010 vid 14:06

    Tjena..
    jag får väl klassa mej som nybörjare.. har dock några timmar på vattnet.. men de är ett par år sen nu..

    men man gör ju dumma beslut i tonåren så jag flyttade från paradiset till sthlm.. sjukt svårt att få plats med grejer här uppe..
    Men nu äntligen har jag fått kontrakt på ett hus med tomt och garage, så nu ska allt gear upp till sthlm..

    men jag saknar bräda…
    Är de någon som har en schysst vidareutvecklings bräda? jag ser de så som om jag skulle vilja ha något i stil med en 90-100 L bräda har hittat en fanatic skate 03-04 som jag verkligen skulle vilja ha.. Men vill ha en bräda som man kan “soft” surfa me.. en bräda på runt 130L hade väl varit bra..

    Är de ingen som har en bräda som bara ligger som man skulle kunna få köpa billigt?

    Alla annonser här är ju bar brädor som ligger runt 70 -85 L ..

    är även ute efter segel som är i prisklassen under 500kr..

    jag tror jag har en 5,3 5,7 och 6,3 men hade väl varit najz med ett 6,7 eller 7,0 även kanske ett 4,7 oxå..

    alla tips är bra tips..

    rekomenderas de att hänga på torö om man känner sej lite ringrostig??
    alla förslag är goda förslag..

    tack för mej

    /Evermin

    This Will be the summer of my LIFE!!

    evermin svarade 13 år, 11 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • raask

    Medlem
    16 juni, 2010 vid 16:52

    Tjenare, har ett 4.5 som du kan få för en 500 kronor.

    Ta en titt själv.

    http://www.surfzone.se/ppc/showproduct.php?product=28094&title=arrows-impact-4-5&cat=13

    Kan troligen skickas.

  • warolin

    Medlem
    16 juni, 2010 vid 18:00

    Jag har en F2 Ride 274 102 liter från 01 som du skulle kunna få köpa rätt billigt….800 spänn har jag lagt ut den för. Lagad både i nosen och i tailen, väldigt snyggt och noggrant gjort. Bilder kan skickas 🙂

  • evermin

    Medlem
    16 juni, 2010 vid 19:48
    warolin;617466 wrote:
    Jag har en F2 Ride 274 102 liter från 01 som du skulle kunna få köpa rätt billigt….800 spänn har jag lagt ut den för. Lagad både i nosen och i tailen, väldigt snyggt och noggrant gjort. Bilder kan skickas 🙂

    warolin.. låter faktiskt lite intressant.. du får jätte gärna maila mej lite bilder, andreas@evermin.se haru adressen….

    Jag kommer hem till varberg V28 typ kanske helgen innan,

    Men skicka bilder så kanske vi kan diskutera lite 😉

  • evermin

    Medlem
    16 juni, 2010 vid 19:52
    Raask;617456 wrote:
    Tjenare, har ett 4.5 som du kan få för en 500 kronor.

    Ta en titt själv.

    http://www.surfzone.se/ppc/showproduct.php?product=28094&title=arrows-impact-4-5&cat=13

    Kan troligen skickas.

    Raask… jag är ju lite sugen, men vet inte om ekonomin godtjänner ännu.. men vi kan ju höras när jag ändå kommer hem.. jag kommer säkert ta de rakt av bara vi träffs 😉

    de får inte bli för mycket gear på samma gång.. då går frugan i taket 😉

    hahah

    men vi kan höras när jag kommer ner..

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing VidarutvecklingSurftips önskas…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.