Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Video!! lite boots från Falkenberg

  • above_the_law

    Medlem
    19 december, 2009 vid 10:22
    WakeNils;592537 wrote:
    Hallo! ett litet sample på hur de kan vara i Falkenberg!
    http://surfbussen.nu/post/Rainy-day.aspx

    förstår inte vad alla ska till australien o göra när svea levererar så fint… hehe
    det var kul back in the day när man hade känsel i tårna

    Go video Nils:-)!
    Skönt att vi är fler som vågat testa och märkt att det inte är så farligt kallt med “rätt” prylar på kroppen.
    Var nog värre för stackaren som skulle filma dig va? Jag körde ju med kameran på ett fast stativ i torsdags (som vanligt), så kvalitén blir ju si så där…:
    http://www.kiteclub.se
    Cheers!

  • wakenils

    Medlem
    19 december, 2009 vid 10:54

    det var min stackars bror som ställde upp och filmade, därför blev det en kortare men ganska intensiv session
    han hade plockat på sig en flyoverall och joggade lite fram o tillbaka ibland (precis när jag satte den där mobe5 såklart)
    köpte ett billigt stativ häromveckan, inte superbra men tänkte jag skulle kunna ha med det ut i vattnet utan att bry mig, trots regn så tycker jag kameran (dmc-ft1) fångade känslan jag var ute efter, ganska röten åkning dock men jag skyller på vindriktning och att det var ganska byigt

    tack hengo men känns som det blir mindre o mindre power nu när man aldrig är ute, ska bli kul att köra c4an med ett par ordentliga boots och känsel i tårna

    det är en c-shape helt klart, mer slack än vad jag är van vid, den är bridlad på framlinorna men direktinfästning på styrlinorna, så någon form av hybrid blir det väl. Men jag gillar dess egenskaper
    har kört den i de tre lägen som finns nu, tycker den beter sig mycket trevligare på det trögaste, inget monsterbomtryck men håller sig där man ställer den. Har dock kört den för lite för att parkera ordentligt eller komma med en ordentlig recension

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Video!! lite boots från Falkenberg

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.