Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Video, lite överblivet material

Taggad: , ,

  • wakenils

    Medlem
    24 april, 2010 vid 08:13

    antagligen är mcl – inre ledbandet skadat i fästet, mcl är kopplat till mediala menisken och skador på mcl brukar tydligen dra med sig meniskskador. Är det bara ledbandet är det 4-6 veckors rehab o sen tuta o köra har jag fått höra. Är menisken skadad är det operation som gäller.
    Har dock ingen låsning och efter senaste cyklingen fick jag inte ont (fick det förra gången) så förhoppningsvis är menisken ok. Men som sagt tar inte ut nån seger eller förlust i förskott

    tack för tipsen och omtanken! hoppas vara igång snart igen!
    fan nicco du är inget bra föredöme på hur länge det är lagom att vila hehe

  • wakenils

    Medlem
    28 april, 2010 vid 10:01

    nu fick jag svar från magnetröntgen, bara mcl som är skadat, 4-6-8 veckor säger de, 4 kan jag nog hålla mig, snart gått 3 nu och kan gå normalt
    vi ses på vattnet så småningom!

    nån som kränger en vågbräda billigt? ifall man skulle prova på lite gubbsurf…

  • sourra

    Medlem
    28 april, 2010 vid 11:11

    Gött och höra! Det är bara att rehabba som fasen så är inte MCL nåt problem. Kom förbi och låna en bräda vettja.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Video, lite överblivet material

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.