-
Videoredigerarprogram till PC??
Någon som vet något bra??
det ända jag testat är Windows Moviemaker men de sög rätt så fett.
mycket tacksam för svar!
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Videoredigerarprogram till PC??
Någon som vet något bra??
det ända jag testat är Windows Moviemaker men de sög rätt så fett.
mycket tacksam för svar!
Adobe premier: är grymt svårt men när man väl lärt sig kan man göra nästan allt med det.
Jag håller själv på att luska med det men fattar typ 0 hehe
Pinnacle Studio är bra och väldigt lätt att använda…
Gratis programvara:
Virtualdub för inspelning/redigering (http://www.virtualdub.org)
Tmpegenc för encoding till mpg/diverse andra format.
Funkar skitbra och inget vidare svårt som Premier är, dock så har premier en jävla massa mer funktioner än Virtualdub.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Videoredigerarprogram till PC??
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.