Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vildshärad 13/9

  • larssa

    Medlem
    13 september, 2011 vid 18:54

    Lite fler bilder

  • anr

    Medlem
    13 september, 2011 vid 19:35

    Fina vågor och bilder larssa! Var det sideshore?

  • spoonerhbg

    Medlem
    13 september, 2011 vid 19:51

    Vilken dag ni verkar haft! Härligt värre!!!

  • regfellow

    Medlem
    13 september, 2011 vid 20:56

    Verkarvara en riktigt fin spot det där! Gött mos!

  • umesimon

    Medlem
    15 september, 2011 vid 16:24

    Riktigt nice var det! Dock lite väl mycket vind. En 6a var för stor… 4a hade varit bättre.

  • umesimon

    Medlem
    15 september, 2011 vid 16:25

    Kul med bilderna Larssa!

  • pelle-surf

    Medlem
    15 september, 2011 vid 20:25

    Jag hade koll på er i kikaren, ifrån Haverdal mitt emot. Trodde inte någon skulle våga sig ut då det bygger imponerande böljor där med den vindriktningen. För egen del så avvaktade jag tills idag då det var mer lagom vind, körde på en spot norrut, hade en fin eftermiddag med både sol och bra vind. Tack ändå för trevliga bilder och en bra uppvisning i kikaren.

  • t_h_s

    Medlem
    16 september, 2011 vid 06:13

    Shit, det var många år sedan man rippade de vågorna (windsurfing på den tiden). Var är windsurfarna förresten? Dogge eller Ringenäs kanske? Svårt att avgöra vindriktningen. Det kanske egentligen är något för mycket på väst för att Vilshärad ska vara bästa spoten? …fast det kan ju bygga pampiga vågor :laugh:

  • superextrem

    Medlem
    17 september, 2011 vid 11:35

    Jodå ganska pampigt var de, fast lite för västligt för überoptimal vinkel om man ska va vindsurfing picky, säkert bättre någon annanstans….
    /X

  • larssa

    Medlem
    24 september, 2011 vid 07:47

    När blir det som störst i Vildshärad? SV efter vridit från NV eller?

  • pelle-surf

    Medlem
    25 september, 2011 vid 14:59

    V-NV så blir det ordentliga böljor då vattnet pressas in i Vilshäradsviken, om vinden dessutom vrider ner så blir det nog bättre att köra emot. Kul stavning på orten du har, borde lämna det som förslag till kommunen, då det varit livlig diskution om det ska stavas Vilshärad eller Villshärad. Jag tycker din tolkning är lysande, i alla fall i detta sammanhang.

  • larssa

    Medlem
    25 september, 2011 vid 18:32
    pelle surf;671036 wrote:
    V-NV så blir det ordentliga böljor då vattnet pressas in i Vilshäradsviken, om vinden dessutom vrider ner så blir det nog bättre att köra emot. Kul stavning på orten du har, borde lämna det som förslag till kommunen, då det varit livlig diskution om det ska stavas Vilshärad eller Villshärad. Jag tycker din tolkning är lysande, i alla fall i detta sammanhang.

    Låter mer hardcore 😉

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vildshärad 13/9

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.