Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vilka är favoritinspiratörerna?

• rasmus_w

Medlem
    22 oktober, 2006 vid 20:12

Är lite dålig på att bestämma mig för om jag har några inspiratörer. Fast om jag har så måste jag nog nämna Mark Angulo. Jag har mest sett honom på bild och i NP:s gamla filmer, men han verkade som en grymt skön snubbe och en av de som uppfunnit flest vågtricks. Att han sen sägs ha dekat ner sig för att han inte pallade att vara surfproffs är en sak, men när jag var 20 var han kung.

Sen ska nog Oåxen-Patrik sägas ha inspirerat lite genom att visa att man kan även i Sverige. Lite kul hade jag åt mannen som jämt kom seglandes mot stranden i full speed och försökte göra framåt i strandbrynet, trygg i vetskapen att han skulle landa mjukt på Uddens sprängsten om nåt gick galet, men det inspirerade och fick mig att prova liknande saker, även om jag fortfarande inte har gjort mitt första loopförsök.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vilka är favoritinspiratörerna?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.