Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vilka drar till Lejet eller Apel imorrn?!

  • lars_k

    Medlem
    11 april, 2005 vid 05:08

    Jag drar ner om vinden håller sej tills eftermiddan. Ser inte riktigt ut så just nu.. frown.gif

  • adde

    Medlem
    11 april, 2005 vid 06:47

    Om jetlaggen lägger sig och väskan med alla småprylar kommer fram (sågs senast stå utanför planet i Paris), så kanske man åker ner och tränar lite bakside-ridning. Det har ju varit mycket ren side-shore det senaste laugh.gif.

    Måste ändå ner till Uffe efter Delta/Airfrances varsamma baggagehantering crazy.gif

    /adde

  • lars_k

    Medlem
    11 april, 2005 vid 06:58

    Jasså ni är hemma nu. Jag har kollat windguru lite då och då. Ni verkar ha nära 100% utdelning. Kul att traden kom igång bara några dar innan ni stack =)
    Här har det varit helkass, naturligtvis tongue.gif

  • basse

    Medlem
    11 april, 2005 vid 09:25

    Första dagen var bra men utan utrustning blev det inget surf. Brände skalpen istället.. man lär sig snabbt. grin.gif
    Sedan regnade det faktiskt ett par dagar och det var rätt kallt. Sedan kom det igång bra fast det känns inte som att det var förns sista veckan man körde mycket. Hade en Xoff med loggo på Kanaha en dag som var den bästa. Riktigt glassiga fejs den dagen.

    Ses!

  • lars_k

    Medlem
    11 april, 2005 vid 10:13

    Japp, solen tär på oss hårfagra.
    Gött att det kom igång. Vi får ta ett rejs till VBG i mercan snart och snacka Maui. =)

  • basse

    Medlem
    11 april, 2005 vid 10:55

    Självklart!!!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    11 april, 2005 vid 13:10

    Körde Apel nu på förmiddagen mellan 11 och 12,30 med bra tryck i 5,0. När jag bytte om hade de inte planing med 5,4 så det var snabbt passerat. Jag var helt ensam i 1 timma och fick sedan sällskap. Sol och + 10 grader var det / Joacim

  • imported_borje

    Medlem
    11 april, 2005 vid 14:00

    Det var bra i Halmstad idag oxå, bra tryck i morse sen la vinden sig en aning. Kolla hemsidan för lite bilder.
    Fan va skönt att säsongen är igång! Frös ingenting om fingrarna, och solen tittade till och med fram ibland smile.gif

  • lars_k

    Medlem
    11 april, 2005 vid 18:00

    Körde lite Blöjlanda. Bra tryck i 5.3:an emellanåt. Kul att gasa och snurra lite. Var ett tag sen sist. Nu är säsongen igång (igen…) =)

  • tigger

    Medlem
    11 april, 2005 vid 19:05

    Körde i lökeberg, viken innanför tjuvkil, vid 5-6 tiden. Körde 5.6 med bra tryck, en kille körde 4.7 i tjuvkil som det oxå verkar gått bra för…

    Kan bli tollenäs imon om prognosen håller.

    surf on //Davie!

  • dude

    Medlem
    11 april, 2005 vid 20:53

    Hallå Börje!

    Jag ser fram emot att komma över till “andra sidan”. Säger du till när det kommer upp en riktigt bra prognos?

  • combat-4-2

    Medlem
    14 april, 2005 vid 18:09

    Äh, kanaha – vad är det? Jag vill inte höra. Funkar Läjjet nu alltså – vad körde du/ni för dräkt? Kallt om händerna? Uthärdligt? Shit pommes. Jag är på väg… så fort det är 5.3.. jag blir tokig … inte seglat sen november ..

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vilka drar till Lejet eller Apel imorrn?!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.