Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vilka drar till Lejet/Apel imorrn?!

  • andreas-f

    Medlem
    13 april, 2006 vid 16:01

    …trodde jag. igen då.

  • andreas-f

    Medlem
    13 april, 2006 vid 16:05

    Jag försökte fota alla som var ute, men det blev inte mycket bra… Tror dessutom inte att du var i under tiden jag fotade, tyvärr

  • andreas-f

    Medlem
    13 april, 2006 vid 16:09

    sebbe (eller?)

  • andreas-f

    Medlem
    13 april, 2006 vid 16:16

    Jeppo tabletop, en fine

  • johan_gbg

    Medlem
    13 april, 2006 vid 18:40

    nice! Blev bra trots regn och rusk.

    / Johan

  • jeppo_f

    Medlem
    13 april, 2006 vid 23:23

    Instämmer!!
    Tackar så mycket för att du pallade och sitta och fota i det jäkla busvädret. Jag lovar att fota dig nästa gång. Kanske lite freestylande i Björlanda imorgon?

    Sjyssta färger på bilden med superfreaket. Har det tagit en sväng genom photoshop eller? 🙂

    /jeppo

  • mbkpeter

    Medlem
    14 april, 2006 vid 05:45

    enligt apelviken blåser det 9 (max 12) just nu. Enligt Dmi kommer det hållas sig till kl 10-11. Halmstad verkar ha kvar det längst

  • johan_gbg

    Medlem
    14 april, 2006 vid 08:53

    Enligt säkra källor är Lars_K och Rolle i Halmstad idag. Får höra hur det gick senare..

  • lars_k

    Medlem
    14 april, 2006 vid 11:33

    Japp. Var inom Apel vid 8:30 men det såg riktigt käss ut så vi drog ner till Ringenäs istället. Bygger alltid bättre vågor där nere. Var också upp till midjan och gick att rida lite frontside och dra på lite hopp. Hade plan med 5.8 men det var rätt segt. Halmstad alltid soligt och najs dock! 🙂

  • mbkpeter

    Medlem
    14 april, 2006 vid 13:19

    var ok idag. Lite slött med 6.0, men ok. Sedan 6.8 sol och en värdig premier dag i Apel. Mycket folk. Summer heat stämning.

    Måndag måndag måndag.

  • the_novice

    Medlem
    14 april, 2006 vid 14:11

    Körde Apel idag med tveksamt drag i 6.4, vind kring WNW hjälpte ju inte heller.
    Det var väl mest göteborgare ute, localsen bryr sig ju inte om att gå ut om det krävs mer än 5.8… :smirk:

  • andreas-f

    Medlem
    14 april, 2006 vid 16:24
    Jeppo_F wrote:
    Instämmer!!
    Tackar så mycket för att du pallade och sitta och fota i det jäkla busvädret. Jag lovar att fota dig nästa gång. Kanske lite freestylande i Björlanda imorgon?

    Sjyssta färger på bilden med superfreaket. Har det tagit en sväng genom photoshop eller? 🙂

    /jeppo

    Ja! Jag vill också vara med på bild nån gång 🙂

    Fasen också att inte vinden räckte idag! En extra m/s hade räckt!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vilka drar till Lejet/Apel imorrn?!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.