Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vilka ordnar surfresor?

  • Vilka ordnar surfresor?

    Publicerad av mes på 8 januari, 2012 vid 18:46

    Wallen, Fahlen och Aopllo….finns det flera? Tänkte mig 1v april-maj…kom aldrig till skott förra året pga ont i ryggen….
    Mes

    creative svarade 12 år, 3 månader sedan 9 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • surfan

    Medlem
    10 januari, 2012 vid 22:16

    Här har du den ultimata surf rese byrån http://www.surf-action.com/

  • creative

    Medlem
    11 januari, 2012 vid 02:30

    Guy cribb. Vi ar i esperance WA nu…

  • towel

    Medlem
    14 januari, 2012 vid 16:21
  • sinker

    Medlem
    14 januari, 2012 vid 20:03

    Jag lägger en röst till på Guy.
    Jag skrev lite om min resa med honom här: http://15dagarmaui.blogspot.com/2010/04/dag-15-sista-dan.html
    /sinker

  • svenne

    Medlem
    14 januari, 2012 vid 20:53
    Sinker;679653 wrote:
    Jag lägger en röst till på Guy.
    Jag skrev lite om min resa med honom här: http://15dagarmaui.blogspot.com/2010/04/dag-15-sista-dan.html
    /sinker

    En god vän till mig ville åka på en Guy-resa. Det var bara att lägga ner, om man inte vill vänta till nästa år så att säga. Snubben är rätt fullbokad.

  • connes

    Medlem
    19 januari, 2012 vid 12:31

    Då pundet är lågt öppnar det upp för med engelska bolag. Resor utgår från England men om du bokar eget flyg från Sverige så drar dom av flygbiljetten på resans kostnad. Har åkt med ucpa (Sanary) och Neilson (Dahab). Neilson var kanon, blev kanske lite väl mycket charter över det hela då det mesta ingick i priset men väldigt bekvämt om du vill lägga mer tid på vattnet och mindre på att leta boende, restaurang m.m. UCPA var ok, men inte mycket mer.
    Sen finns det club vass också, vet dock inget om dem bortsett från att deras lokal/bar såg ut som ett fritids för bleka öldrickande engelsmän.

  • mag

    Medlem
    19 januari, 2012 vid 19:23

    Sök efter surfreisen så får du upp en rad tyska byråer. Surf & action är bra t ex.

  • grrrr

    Medlem
    19 januari, 2012 vid 20:29

    Rekommenderar också gärna Guy Cribbs resor.
    21 april åker han till Marocko…

    Det kanske finns platser kvar. När jag var på intuition course bokade vi i princip en vecka i förväg.

    Ha det bra på din resa, vad det nu blir.

  • creative

    Medlem
    21 januari, 2012 vid 02:54

    Hallå.
    Kan bara hålla med sinker.
    Sitter i hus bilen i geraldtown WA med Cribb. Vi har kört runt ca 400 mil snart och haft otroligt bra surf. Vi har surfar Esperance, Lancelin,Grean Head,Magret River och nu blir det Geraldtown i 2 dagar innan det är dags att fara hem. Fett med vågor och en del pajade prylar men det är värt varenda öre. Vi haft en super nice tripp. + att hänga med Cribby ger lite extr à bonus. Eftersom han känner många sköna snubbar som hjälper en när man nästan gör i brallan när man ska ta godståget i Magret River. Vi hade bara 41/2 -5 meters feta vågor där. + att entry och exit med sitt keyhole gör inte saken enklare. Ni som har varit där vet vad jag menar. Och man lär sig en jävla massa nya grejer hela tiden. Prova ni kommer få ett minne för livet….
    Danne.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vilka ordnar surfresor?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.