Senaste nytt Forums Vågsurfing Vilka säljer dessa??

  • dannep

    Medlem
    11 augusti, 2011 vid 22:34

    De såg sjyssta ut!

    Hör med onwater.se

    De säljer en del Da Kine. Kanske kan ta hem.

    /Daniel

  • thehenrik

    Medlem
    12 augusti, 2011 vid 06:21
    DanneP;665355 wrote:
    De såg sjyssta ut!

    Hör med onwater.se

    De säljer en del Da Kine. Kanske kan ta hem.

    /Daniel

    Tack. Skall kolla.

    Henrik F

  • doc

    Medlem
    22 augusti, 2011 vid 12:32

    Men knappast blir det billigare än att handla det du redan hittat… Om du inte har gångavstånd till butiken förstås.

  • thehenrik

    Medlem
    22 augusti, 2011 vid 18:08
    Doc;666790 wrote:
    Men knappast blir det billigare än att handla det du redan hittat… Om du inte har gångavstånd till butiken förstås.

    Jo, jag har gjort som du sade här. Jag orkade inte vänta på att butiker i Sverige skulle kolla med Dakine om det eventuellt gick att få hem. Men som du skrev så är det nog helt rätt då butikerna definitivt inte ligger runt hörnet.

    Tack ändå! 🙂

    Henrik F

  • doc

    Medlem
    23 augusti, 2011 vid 10:59

    Vilken blev det? Jag har köpt en Naish Catalina så lite vätsketillförsel känns smart… Skulle gärna höra lite erfarenheter…

  • thehenrik

    Medlem
    23 augusti, 2011 vid 13:53
    Doc;666956 wrote:
    Vilken blev det? Jag har köpt en Naish Catalina så lite vätsketillförsel känns smart… Skulle gärna höra lite erfarenheter…

    Tjena!
    Jag har inte fått den än men den kommer nog i veckan. En positiv överraskning var att frakten till Sverige bara var på £4. Trevligt.

    Jag återkommer med erfarenheter på Dakines produkt.

    Henrik F

  • thehenrik

    Medlem
    23 augusti, 2011 vid 20:35
    Doc;666956 wrote:
    Vilken blev det? Jag har köpt en Naish Catalina så lite vätsketillförsel känns smart… Skulle gärna höra lite erfarenheter…

    Catalina ser mycket cool ut. Är det en 12’6″? Är det en sån med ett liksom urgröpt skrov på ovansidan? Jag fick nyligen hem en Surftech Bark Competitor 12’6″ som känns snabb.

    Henrik F

  • thehenrik

    Medlem
    23 augusti, 2011 vid 20:39
    Doc;666956 wrote:
    Vilken blev det? Jag har köpt en Naish Catalina så lite vätsketillförsel känns smart… Skulle gärna höra lite erfarenheter…

    Hittade Catalinan hos en försäljare med bild och info. Verkar vara farligt snabb!

    Henrik F

  • doc

    Medlem
    24 augusti, 2011 vid 23:36

    Yup. Vi får väl se, ska ut till helgen 🙂

  • thehenrik

    Medlem
    3 september, 2011 vid 07:28

    Testat min nya Dakine “vattentank”. Kanongrej när jag var törstig halvvägs ut i Kalmarsund. Jag har inget att jämföra med men jag är nöjd! 🙂

    Henrik F

  • doc

    Medlem
    3 september, 2011 vid 12:42

    Finemang! Jag har en Camelbak jag nog ska återuppliva. Det var ruskigt törstigt i solen!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing Vilka säljer dessa??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.