Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vilka seglar i skåne såhär års?

  • Vilka seglar i skåne såhär års?

    Publicerad av isis på 19 februari, 2011 vid 14:01

    Jag är fruktansvärt sugen på att komma ut på vattnet, men jag har stått över flera fina dagar det sista för att jag inte vill ge mig ut själv i kylan, speciellt som jag aldrig seglat här heller. Vilka av er är det som kör runt lund så här års? Brukar det vara folk på spotsen även i februari, eller blir man helt ensam om man sticker ut en blåsig dag?

    Skriv gärna om ni ska ut, jag pluggar men har ett ganska slappt schema och är nästan alltid på att segla om det blåser.

    isis svarade 13 år, 2 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • filiplomma

    Medlem
    19 februari, 2011 vid 15:16

    Jag kör om temperaturen är över 0 och isfritt. Har tyvärr jobbat de få dagar som funkat i år.

  • cosmosurfer

    Medlem
    19 februari, 2011 vid 19:20

    Plusgrader och vind nästa helg, blir nog några i Habo Ljung om isen är borta.

  • isis

    Medlem
    20 februari, 2011 vid 14:15

    Gött att hröra att det finns några som kör även under den något svalare årstiden. Släng gärna iväg ett sms (0732-115803) om ni ska ut i veckan. Ser iofs. inte så lovande ut enligt dmi. Tyvärr så har jag gäster hela helgen, så det kommer inte bli något seglande för mig då.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vilka seglar i skåne såhär års?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.