Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vilka ska iväg i vinter?

  • hbgkitare

    Medlem
    23 augusti, 2012 vid 07:32

    Jag vet att Mathias (alias Vogon Jeltz) åker också ner till SA för 4 månader och han reser själv!

  • alohasurfer

    Medlem
    23 augusti, 2012 vid 08:29

    Pappa Baloo här, haka på nu grabbar (och gärna tjejer;) så blir vi ett gäng som dominerar Kapstaden en månad från julafton och framåt!!

  • pierreb

    Medlem
    23 augusti, 2012 vid 09:21

    Fan så skoj! Jag tänkte sticka iväg på min första kiteresa i vinter men blir nog till att härja runt i Asien för min del. Ska bli sjukt intressant att kunna få flyga drake utan att vara iklädd en massa sälskinn. 🙂

  • vogon-jeltz

    Medlem
    23 augusti, 2012 vid 16:52

    Kul. Japp som Markus sa åker jag ner i November och är i Kapstaden minst 4 mån.
    Vet att kung Mårten åker ner i mitten på Dec oxå . Var hade ni tänkt bo ? själv hade jag planerat att bo kring Table view om det inte är för dyrt.

  • jonman

    Medlem
    23 augusti, 2012 vid 20:05

    Jag drar ner på juldagen och stannar i tre veckor.

  • fred_adern

    Medlem
    23 augusti, 2012 vid 20:10

    För min del blir det utresa 1:a november med Boracay som utgångspunkt! 🙂

  • alohasurfer

    Medlem
    24 augusti, 2012 vid 07:09

    Gott gubbar! Då är vi hittills en lista på Mr Björnsson, Jonman, Vogon Jeltz, Petrus Galli (aka Petting) och Pappa Baloo! Baloo och Galli åker ner på julafton (typ 2000 spänn billigare flyg just den dagen, bara ett tips;) och stannar i en månad, vi bor i Table View/Bloubergstrand!

  • jonman

    Medlem
    24 augusti, 2012 vid 08:14

    Har ni något bra tips på boende i kapstaden?

  • vogon-jeltz

    Medlem
    24 augusti, 2012 vid 08:50

    Tipset jag har fått är, att bo på B&B första nätterna sen kolla boende på plats .

  • alohasurfer

    Medlem
    24 augusti, 2012 vid 09:31

    Jag har varit där två gånger tidigare, och senast tre månader i vintras. Jag har kontakter till både bra B&B och lägenhetsförmedling!

  • nolcap

    Medlem
    24 augusti, 2012 vid 21:52

    Jag är inte alls avundsjuk! Har ni inga jobb, eller är detta jobbet kanske?
    /CC

  • vogon-jeltz

    Medlem
    25 augusti, 2012 vid 08:00
    Alohasurfer;696345 wrote:
    Jag har varit där två gånger tidigare, och senast tre månader i vintras. Jag har kontakter till både bra B&B och lägenhetsförmedling!

    Låter som jag får kontakta dig nån dag innan jag åker :).

  • petting_4

    Medlem
    25 augusti, 2012 vid 10:47
    Vogon Jeltz;696453 wrote:
    Låter som jag får kontakta dig nån dag innan jag åker :).

    Alohasurfer är räven på ämnet! 🙂

  • kygen

    Medlem
    25 augusti, 2012 vid 12:20

    :::Sydafrika:::
    Finns det så man kan bo vid vattnet där man kitar? Vi är 3 familjer som planerar resa till vintern med var sin 1årig bebis. Typ langebaan eller något annat plattvatten ställe?

    Kravet vi har är att man kan bo vid spotten så man har närhet till familjen, sen gärna en pol för fru och barn att leka i.

  • alohasurfer

    Medlem
    25 augusti, 2012 vid 13:40

    Kygen, i Langebaan hittar du definitivt allt det ni söker! Det är dessutom väldigt lugnt där uppe jämfört med nere i Kapstaden.
    Absolut Vogon, kontakta på du bara så ska jag ge dig lite tips på kontakter!

Sida 1 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vilka ska iväg i vinter?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.