Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vilka ska till Maui?
-
Vilka ska till Maui?
Publicerad av ubbe på 6 mars, 2004 vid 21:31den 10-23/4 skall det tydligen komma nagra svenskar till maui som kanner ant Calle eller Johan G. Hor av er har!
Har ar allt javligt bra!!
Varma hals. Honkenanonym-anvandare svarade 21 år, 1 månad sedan 6 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Min polare ska nog dit oxå…så fort lite strul med visum löser sig…förhoppningsvis nästa vecka…(annars inga nya segel! för min del!hehe)
/David
-
Svar till:
behöver man visum för och åka till maui?
[/ QUOTE ]
Nope, inte om man skall dit max 3 mån(kanske är sex…ingen koll riktigt) Men polaren bodde på Oahu 10-11 mån ’96-97 (studentvisum) och glömde skicka in sin I-14 blankett när han lämnade landet. Då kan det bli strul att komma in igen..bäst att kolla upp sånt innan han fixar biljett.
/David
-
90 dagar är gränsen för om man behöver visum till maui eller ej är jag rätt säker på.
Svar till:
Nope, inte om man skall dit max 3 mån(kanske är sex…ingen koll riktigt) Men polaren bodde på Oahu 10-11 mån ’96-97 (studentvisum) och glömde skicka in sin I-14 blankett när han lämnade landet. Då kan det bli strul att komma in igen..bäst att kolla upp sånt innan han fixar biljett.
[/ QUOTE ]
-
Hur mkt bränner ni som e där /mån?
har hört 1000-1500US /mån.
alltså om man lever skapligt snålt o e inriktad bara på surf!
-
Säg. 3700kr boende studio på två, 2900:- bil på två för en månad och en bra biljett 9500 alt inkluderat, Sen är det mat och soppa plus lite brädfakt. Men detta är inget riktigt budget paket.
De e bara å åk
Logga in för att svara.