Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vilken är er favoritbräda – plattvatten?

• mathiasg

Medlem
    6 juni, 2009 vid 18:53

Slingshot LEN10 Lunacy är grym! Speciellt i plattvatten passar den som Hans i Greta! Den poppar som satan och är lätt att landa på…:tongue:
    Såg ett filmklipp med Ruben där han påstod att han inte lyckats knäcka någon ännu!?!? Man kan ju tro på det om man vill, men brädan e skön iallafall…

• haze

Medlem
    6 juni, 2009 vid 20:11

Jag har ju oxå en bra bräda eller hade innan den försvann mot Sverige…..

• yeeah

Medlem
    6 juni, 2009 vid 20:59
    MathiasG;551578 wrote:
    Slingshot LEN10 Lunacy är grym! Speciellt i plattvatten passar den som Hans i Greta! Den poppar som satan och är lätt att landa på…:tongue:
    Såg ett filmklipp med Ruben där han påstod att han inte lyckats knäcka någon ännu!?!? Man kan ju tro på det om man vill, men brädan e skön iallafall…

sjukt skön, det absolut bästa är som du sa att man kan sätta landningen hur som helst!

• plattvatten

Medlem
    6 juni, 2009 vid 22:27
    MagnusH;550806 wrote:
    Hej

Dags för ny bräda. Jag har tyvärr spräckt min bräda igen (tredje året i rad).

Så tänkte fråga: Vilken är er favoritbräda i plattvatten. Tålig som fan ett måste.

/Magnus

Luna 09 , fixar 40knopar i TT på baksmälla

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vilken är er favoritbräda – plattvatten?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.