Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vilken är er favoritbräda – plattvatten?

  • mathiasg

    Medlem
    6 juni, 2009 vid 18:53

    Slingshot LEN10 Lunacy är grym! Speciellt i plattvatten passar den som Hans i Greta! Den poppar som satan och är lätt att landa på…:tongue:
    Såg ett filmklipp med Ruben där han påstod att han inte lyckats knäcka någon ännu!?!? Man kan ju tro på det om man vill, men brädan e skön iallafall…

  • haze

    Medlem
    6 juni, 2009 vid 20:11

    Jag har ju oxå en bra bräda eller hade innan den försvann mot Sverige…..

  • yeeah

    Medlem
    6 juni, 2009 vid 20:59
    MathiasG;551578 wrote:
    Slingshot LEN10 Lunacy är grym! Speciellt i plattvatten passar den som Hans i Greta! Den poppar som satan och är lätt att landa på…:tongue:
    Såg ett filmklipp med Ruben där han påstod att han inte lyckats knäcka någon ännu!?!? Man kan ju tro på det om man vill, men brädan e skön iallafall…

    sjukt skön, det absolut bästa är som du sa att man kan sätta landningen hur som helst!

  • plattvatten

    Medlem
    6 juni, 2009 vid 22:27
    MagnusH;550806 wrote:
    Hej

    Dags för ny bräda. Jag har tyvärr spräckt min bräda igen (tredje året i rad).

    Så tänkte fråga: Vilken är er favoritbräda i plattvatten. Tålig som fan ett måste.

    /Magnus

    Luna 09 , fixar 40knopar i TT på baksmälla

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vilken är er favoritbräda – plattvatten?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.