Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vilken bräda?

  • Vilken bräda?

    Publicerad av mozzy på 19 september, 2003 vid 07:21

    Vad skall man köpa för bräda om man skall köpa en ny?
    Har under sista året kört på antingen en FreeMotion 147 (wakeboard), eller en Naish TT 5’3.
    Det känns som jag tröttnat på båda så tänkte därför köpa en bräda, men frågan är bara vilken…
    Om det är nån som sitter å trycker på en massa information om olika brädor får ni gärna skriva nått litet inlägg…

    *Cut deep´n fly high*

    villjam svarade 20 år, 10 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • anonym-anvandare

    Medlem
    19 september, 2003 vid 07:39

    Är även jag sugen på en ny bräda, kör på en Cabrinha Prankster 150 vilket är på tok för stort. Finns det någon som byggt sin egen bräda o vill dela med sig av erfarenheterna (Material, form osv…) ?

  • villjam

    Medlem
    19 september, 2003 vid 08:18

    Det är inte så billigt att bygga en bräda som man tror. Ungefär samma pris som för en begagnad.

    Kör en naish stubbie 127 nu, den är sjukt skön. Innan dess körde jag en SS Drake 147, den var också skön men tyckte att den var lite lång efter ett tag. Stubbien sitter som klistrad i vattnet när du kantar den och planar förvånadsvärt tidigt.. Rekommenderar den starkt. (känner att jag blivit en bättre kiteare sen jag köpte den wink.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vilken bräda?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.