Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Vilket flygbolag till Australien?

  • Vilket flygbolag till Australien?

    Publicerad av fff på 1 december, 2005 vid 10:35

    Hej!

    Ngn som har tips på vilket flygbolag som är billigast att ta med grejorna med till Australien?

    Tacksam för alla inputs…

    Frida

    xhib svarade 18 år, 5 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • poppo

    Medlem
    1 december, 2005 vid 15:36

    BA / Quantas funkade kanon för oss får ett par år sen. Gratis brädfrakt både dit och hem. Då körde vi dock endast en enkelboardbag (innehållande 1 vågis, 1 mast, 1 bom, 2 segel, sele mm; vikt 23kg) och ett handbaggage per person.

  • xhib

    Medlem
    2 december, 2005 vid 17:26

    BA/Quantas funkar bra om du inte behöver grejorna förrän 1 vecka efter ankomst. Eftersom du flyger via Heathrow så kan du räkna med att grejorna blir kvar där ett tag. Jag var nere förra vintern och hade allt i boardbagen = 23 kg och betalade inget extra. Fick prylarna efter 5 dagar och då var brädan skadad i bakändan så att jag fick vänta 2 dagar till innan den blev lagad. På vägen hem blev bagaget bara försenat 1 dag och dessutom oskadat.
    Jag har passerat Heathrow 4 gånger med skrymmande bagage. 3 av gångerna så blev bagaget försenat.
    Försök hitta något annat bolag.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Vilket flygbolag till Australien?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.