Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vill du att möjligheten att posta anonymt tas bort?

  • joth

    Medlem
    13 april, 2006 vid 07:37

    Tycker att anonym e bra då jag själv varit anonym här innan jag bestämde mig för att gilla stället.

    Och det där med att det blir mer fart på diskutionerna med anonym håller jag egentligen inte med om. Titta på den underbara pajkastningen på kiteforumet mellan reggade besökare. Pubertalt och testosteron stint så det förslår och inget jag uppskattar. Men klart dom e väl generellt yngre än windsurfare.
    Många trådar där som börjar sunt blir snabbt sönderspammade av en massa lustigkurrar. Men om det är det man menar med att det är tråkigt på windsurfing delen så visst…

    Jag tycker windsurfingdelen har en lagom portion av detta och tycker inte att anonyma stör så väldigt mycket. Men visst är det kul om man kan skicka pm till någon för att fortsätta prata om något utanför forumet. Det går ju inte med anonyma.

  • the_novice

    Medlem
    13 april, 2006 vid 08:01

    Att vara anonym och registrerad är ju inget problem, vem minns inte Foxy Linda tex.. 😀

    Men när oregistrerade uttalar sig om prylar och shoppar så är det ju inget värde alls i det. Med registrerade så kan man ju iaf efter ett tag ha lite koll på om dem har spons eller liknande som på verkar deras åsikter…

  • el_duderino

    Medlem
    13 april, 2006 vid 09:40
    The_Novice wrote:
    Att vara anonym och registrerad är ju inget problem, vem minns inte Foxy Linda tex.. 😀

    Men när oregistrerade uttalar sig om prylar och shoppar så är det ju inget värde alls i det. Med registrerade så kan man ju iaf efter ett tag ha lite koll på om dem har spons eller liknande som på verkar deras åsikter…

    Nä, tycker oxå att man får ta det anonyma skriver med en nypa salt,
    men ett halvkrav som exemplifierades ovan där fältet med namn måste ifyllas för att kunna posta kanske kan ha några positiva effekter?

  • poopzilla

    Medlem
    13 april, 2006 vid 12:19

    Här är ett bra exempel på ett inlägg som postats av en oregistrerad, dock ej anonym forumbesökare.

    Intressant tråd med oreggad användare

    Hade varit tråkigt om man missat det inlägget för att man måste regga sig (Vem vet, han kanske hade reggat sig iaf.)

    Thomas

  • pulver

    Medlem
    13 april, 2006 vid 13:28
    Poopzilla wrote:
    Här är ett bra exempel på ett inlägg som postats av en oregistrerad, dock ej anonym forumbesökare.

    Intressant tråd med oreggad användare

    Hade varit tråkigt om man missat det inlägget för att man måste regga sig (Vem vet, han kanske hade reggat sig iaf.)

    Thomas

    Ett mycket bra exempel!

  • hellgren

    Medlem
    13 april, 2006 vid 14:38

    Jag ær før anonyma inloggningar, jag fick exempelvis hjælp av en norrman innan jag flyttade øver hit. Mycket bra info som jag antagligen inte hade fått om han hade vart tvungen att regga sig. Visst finns det idioter, men det ær ju bara att skita i dom, det kommer næsstan lika mycket bra som dåligt av anonyma anvændare.

    /Hellgren

  • lbj

    Medlem
    13 april, 2006 vid 15:32
    frippe75 wrote:
    El_Duderino wrote:
    Tycker det är färre och färre personer som postar på forumet +
    det blir tråkigare och tråkigare stämning här inne.

    In med folket, allt behöver inte va så jävla seriöst hela tiden!
    Det är ett vindsurfingforum, inte nån MENSA förening!

    –> Tillåt Anonymt

    Just det! inga tjejer här inte 😉

    Jag trodde i min enfald att alla vill ha mer tjejer i sporten
    Det får ni absolut inte om ni Mobbar dom
    Nu får ni allt be om ursäkt till allla Vinsurfande tjejjer

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vill du att möjligheten att posta anonymt tas bort?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.