Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing vill komma igång med denna underbara sport i Sto!

• vill komma igång med denna underbara sport i Sto!

Posted by anonym-anvandare on 16 mars, 2003 at 17:28

Hej!
    Jag har jobbat en del utomlands, och i samband med det hyrde jag vindsurfinbrädor på helgerna. -Jag blev helt fast! Nu jobbar jag i Sto och vill inte sluta v-surfa. Rekommendationer hur komma igång? Bor i City. Kan tänka mig att gå med ngn klubb. Är intresserad av att köpa utrustning. Väger 80, hyfsat vältränad. Kan grunderna och vill framförallt segla typ slalom – snabbt + en del roliga jippar – kan inte och kommer inte försöka trixa så mycket i övrigt. Utrustningstips? Klubbar etc välkomnas!!
    “vill komma igång” tongue.gif

anonym-anvandare replied 21 years, 9 months ago 1 Member · 3 Replies
  • 3 Replies
  • anonym-anvandare

Member
    16 mars, 2003 at 17:45

Testa segla Fituna och Erstaviken, kolla in Skidsport vad gäller varor. cool.gif

• anonym-anvandare

Member
    16 mars, 2003 at 19:39

Kolla in http://www.twc.nu, där kan du hyra containerplats, för utrustningsförvaring, för en billig penning…där finns även en slalombana och formulabana utstakad sommartid…å en hal massa mer eller mindre avancerade surfare!

• anonym-anvandare

Member
    16 mars, 2003 at 22:03

om det är slalom du vill köra så har du flyttat till fel plats på klotet. Stockholm är inte direkt känt för sina hårda vindar.
    alla som väntar på blåst i Sthm har blivit Valium-beroende

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing vill komma igång med denna underbara sport i Sto!

You must be logged in to create new discussions.