Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vilsharad ikvaell torsdag

  • Vilsharad ikvaell torsdag

    Publicerad av kamaaina på 24 juni, 2004 vid 21:42

    Jag maste saga att jag aer otroligt glad att jag tog de extra milen fran Gbg och akte till Halmstad. Kvaellen idag i Vilsharad levde verkligen upp till mina forvaentningar…..kul. Trevligt folk, manga duktiga seglare och en hel del riktigt fina set vagor som kom in, synd att man m issar morgondagen…man maste ju kompromissa ibland.
    kor hart!
    /Fredrik

    kamaaina svarade 19 år, 11 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • anonym-anvandare

    Medlem
    25 juni, 2004 vid 07:23

    Japp Vilshärad levererade verkligen.
    Jag har rest till andra sidan jordklotet för att få segla i sådana förhållande.
    Bättre förhållande för att rida down the line få man leta efter i sverige.
    Vilshärad stannar kvar på topp ett på min lista.

  • bonasurf

    Medlem
    25 juni, 2004 vid 07:24

    Japp Vilshärad levererade verkligen.
    Jag har rest till andra sidan jordklotet för att få segla i sådana förhållande.
    Bättre förhållande för att rida down the line få man leta efter i sverige.
    Vilshärad stannar kvar på topp ett på min lista.

  • endy

    Medlem
    25 juni, 2004 vid 09:53

    Yes! Det var bästa seglingen jag haft i Sverige, blir inte bättre än så här nästan, 2-3 mtr och sideshore!!!
    Fredrik var det du som stog och snacka med mig och hjälpte mig med masten? Gött mos att ni kom ner, hoppas på fler sånna här dagar.

  • kamaaina

    Medlem
    27 juni, 2004 vid 12:08

    Japp det var jag det. hur gick det med masten? Var du tvungen att kapa den eller? Sag ut som du hade en del stygga sprickor i den? Jag fick ju numret till Erik, han tyckte jag skulle ringa for att kolla era forhallanden innan jag drar fran Goteborg naesta gang eller om jag behover slagga nagonstans…..he he, kanske tar med mig 40 Gbgare och kollar om han har en saeng over eller sa…. grin.gif
    Nej, skaemt o sido, jag var grymt nojd med dagen och hoppas pa fler dagar i Vilshaerad…..blev det seglat pa fredagen oxa eller?

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vilsharad ikvaell torsdag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.