Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vind i Vbg…

  • Vind i Vbg…

    Publicerad av rusiak på 14 februari, 2006 vid 16:44

    I mon blåser de o de e hög tid att prova de nya fede handskarna + kites 🙂 Vem är på att trotsa kunge Bore!? Olofsbo på em om de ligger mkt på SO!

    //alex

    svinet svarade 18 år, 2 månader sedan 5 Medlemmar · 12 Svar
  • 12 Svar
  • svinet

    Medlem
    14 februari, 2006 vid 18:13
    rusiak wrote:
    I mon blåser de o de e hög tid att prova de nya fede handskarna + kites 🙂 Vem är på att trotsa kunge Bore!? Olofsbo på em om de ligger mkt på SO!

    //alex

    hakar på om jag blir fri från fånglägret…

  • rusiak

    Medlem
    14 februari, 2006 vid 20:03

    du är mitt favvo-svin

  • svinet

    Medlem
    15 februari, 2006 vid 08:33
    rusiak wrote:
    du är mitt favvo-svin
    alwright den har man hört förut 😉 Du måste visa det lite varje dag vettu… Annars brister mitt hjärta..
    haha
  • rusiak

    Medlem
    15 februari, 2006 vid 18:45

    Blev kört en sväng på em, me und Arild. Fett me kallt fast de nya handskarna var super 🙂

    //alex

  • svinet

    Medlem
    15 februari, 2006 vid 19:28
    rusiak wrote:
    Blev kört en sväng på em, me und Arild. Fett me kallt fast de nya handskarna var super 🙂

    //alex
    fan vad göööt fick du testat det nya? Jag var kvar i fängelset… Men i helgen skall vi dra till hardangerfidda då? Eller vad ligger i din plan?

  • rusiak

    Medlem
    15 februari, 2006 vid 19:31

    Nej, gick ut ngt underriggat på 10. Var nog lite för byigt för att de ska ha varit kul med 14. Man skulle ha kört i Olofsbo på fm istället, då hade man nog fått smakat..

    Fn vet, vidda kanske vore ngt!? Du o brollan än så länge?

  • pjoter

    Medlem
    15 februari, 2006 vid 19:41
    rusiak wrote:
    Blev kört en sväng på em, me und Arild. Fett me kallt fast de nya handskarna var super 🙂

    //alex

    gött!
    jag som tänkte satsa på att va först å köra men de va för jävla kallt idag.

  • nic

    Medlem
    15 februari, 2006 vid 20:37
    rusiak wrote:
    Fn vet, vidda kanske vore ngt!? Du o brollan än så länge?

    Goa bilder. Men häng på til vidda den 23e istället

    nic

  • stebe

    Medlem
    15 februari, 2006 vid 21:18
    rusiak wrote:
    Blev kört en sväng på em, me und Arild. Fett me kallt fast de nya handskarna var super 🙂

    //alex

    Vad är det för handskar?

  • svinet

    Medlem
    15 februari, 2006 vid 21:53
    rusiak wrote:
    Nej, gick ut ngt underriggat på 10. Var nog lite för byigt för att de ska ha varit kul med 14. Man skulle ha kört i Olofsbo på fm istället, då hade man nog fått smakat..

    Fn vet, vidda kanske vore ngt!? Du o brollan än så länge?

    aaa jag e sugen på det. Den 23e funkar igge. skall på spelning. hur ser det ut annars på vannet i helgen? danmark kanske?

  • rusiak

    Medlem
    15 februari, 2006 vid 22:30
    stebe wrote:
    Vad är det för handskar?

    http://www.nrsweb.com/shop/product.asp?pfid=52447&deptid=944

    Var nog ute ca en h o hade en riktigt behaglig temp på fingrarna när jag kom in!

    23e hade varit kul nic, dock har jag helgen (sön kväll..) inbokad. Kanske skulle fundera om o ev. dra tillbax hem på sön morgon. Var det 23 som du inte kunde Martin, eller just helgen?

    Danmark…får gärna bli lite varmare innan man bränner över! Några fler + i vattnet o lite sol vore ju ok 🙂

  • svinet

    Medlem
    15 februari, 2006 vid 22:54
    rusiak wrote:
    http://www.nrsweb.com/shop/product.asp?pfid=52447&deptid=944

    Var nog ute ca en h o hade en riktigt behaglig temp på fingrarna när jag kom in!

    23e hade varit kul nic, dock har jag helgen (sön kväll..) inbokad. Kanske skulle fundera om o ev. dra tillbax hem på sön morgon. Var det 23 som du inte kunde Martin, eller just helgen?

    Danmark…får gärna bli lite varmare innan man bränner över! Några fler + i vattnet o lite sol vore ju ok 🙂
    haha jadu gammeldansk löser alla problem hehe ja du vet DM koncert damn.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vind i Vbg…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.