Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vind på ingång 10e…

  • Vind på ingång 10e…

    Publicerad av sirjohnirie på 9 februari, 2005 vid 05:39

    Verkar som alla väderstationer är eniga att det drar in en rekorderlig sydrykare över hela landet på torsdag med fin kuling och senare vrid mot väst..
    Antar att det kanske är lite väl mycket vind för issmurfandet(rätta mig om jag har fel) och undrar om det är några tappra som tänkte ge sig ut med neoprenoverallen och trotsa kylan? Fyller 25 och vart skulle man kunna fira sin dag bättre än bland vågorna på torö?? wink.gif Hinner jag bara fixa ny fena innan dess skulle det vara möjligt.

    /johan

    vågprognos östersjön 10feb-12.00

    anonym-anvandare svarade 19 år, 2 månader sedan 6 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • mickez

    Medlem
    9 februari, 2005 vid 08:15

    Skulle vart där om det inte vore för skolan! (Jävla prov)

  • eriksthlm

    Medlem
    9 februari, 2005 vid 11:31

    Nu blir man sugen!!!
    Men, … vågar man?
    Jag körde Torö stormdagarna i januari och då var det inte festvarmt precis. Nu ska det visst vara ännu kallare i vattnet. Jag ska fundera lite och hör av mig med besked senare idag!

  • gurra1978

    Medlem
    9 februari, 2005 vid 11:38

    Jag kan tala om för dig Erik att det är bra mycket kallare nu. Jag körde sist med två våtdräkter och det var ju jävligt nice. Frös faktiskt inte ett dugg och inte speciellt osmidigt ändå men fyfan säger jag bara. När man doppade ansikte i vattnet bet det till ordentligt. Då är det inte kul att bli spolad på stenstranden direkt. Däremot tror jag det kan bli bra i kärringviken. Fast jag är också upptagen imorgon.

  • dude

    Medlem
    9 februari, 2005 vid 15:03

    Jag håller med Gustav i att det inte är någon idé att
    fundera över att plurra i mer än ett par gånger. Den här
    temperaturen är inte bra (för kroppen). Så är det bara.
    Slalom går an om man räknar med att sätta alla gippar och
    sen sluta för dagen när man plurrar. Jag väntar tills det
    ökar några grader.

    Niklas

  • sirjohnirie

    Medlem
    9 februari, 2005 vid 18:43

    Såg att det ska komma en rejäl dos nederbörd också så det blir till att vänta på varmare tider.. frown.gif

  • anonym-anvandare

    Medlem
    9 februari, 2005 vid 20:24

    Jag fegar ut och känner mig lite mysmesig. Lovar att rycka upp mig till mars!

    Om någon kör imorgon skulle det var kul med en lite rapport.
    Tills vidare ska jag sluka in alla tips i Lars Pedersens nya Freestylevideo, tänk vad lätt allt verkar när någon duktig förklarar!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vind på ingång 10e…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.