Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vindmätare Dalarö / Schweizerbadet

  • Stefan_Foil

    Medlem
    16 juli, 2021 vid 19:46

    👍

  • Stefan_Foil

    Medlem
    16 juli, 2021 vid 19:48

    👍

    Stor tumme upp

  • electric

    Medlem
    17 juli, 2021 vid 22:41

    Så bra! Härligt att konstatera att våra föreningar i Stockholmstrakten hjälper varandra! SKB: SKB Dalarö, Södertörns surfklubb: Fiturna & Torö Ören, TWC: Erstaviken.
    (SWC/Farstanäs förlitar sig på närbelägna Vivas Brandalsund – som visserligen är ur funktion f n, men den är på g att fixas. Och så funderar SWC på Sandvikens brygga eller dess närhet).
    Men vem fixar Närlunda?
    /Lars

  • delta99

    Medlem
    5 augusti, 2021 vid 19:16

    Stockholm Kiteboard har fler mätare på önskelistan men behöver fler som bidrar med en liten slant. För modesta 200 kr blir man medlem, alla är välkomna oavsett färdmedel ss vinge, segel eller kite. Gör’t.
    /Sharing the wind

  • voltaire

    Medlem
    9 augusti, 2021 vid 13:10

    Kan det vara så att vindmätaren är felaktigt inställd vad gäller väderstreck? Den visar just nu sydost när alla Vivas mätare visar sydväst 🙂

  • lukas111

    Medlem
    15 augusti, 2021 vid 10:07

    Ja riktingen visar fel.
    Igår visa den NW W när det var SW

    Viktigt att den visar rätt just på Dalarö efter son riktningen är så viktig här

  • magnuse374

    Medlem
    16 augusti, 2021 vid 06:18

    Superinitiativ! Får ta och bli medlem i SKB trots att jag inte kite:ar. Lätt värt 200:-.

    Om jag får komma med ett litet önskemål, och någon har kontakt med den som administrerar mätaren, vore det att öppna upp den för API-access. Torö och Fituna tillåter det, men Dalarö verkar inte ha det påslaget.

    Snickrar på en app till Garmin-klockan för att kunna kolla vinden när man är ute på vattnet. Blir den klar nån gång kan jag förstås lägga upp den så fler kan använda den.

  • sailortrash

    Medlem
    16 augusti, 2021 vid 07:25

    Stockholm Kiteboard har fler mätare på önskelistan men behöver fler som bidrar med en liten slant. För modesta 200 kr blir man medlem, alla är välkomna oavsett färdmedel ss vinge, segel eller kite. Gör’t.

    /Sharing the wind

    Ja sätter gärna upp en i Brevik, om Kiteboardcenter kan tänka sig ha en där är jag all in..

  • gustav1980

    Medlem
    16 augusti, 2021 vid 13:10

    Håller med- pricksäkra prognoser i kombination med realtidsobservationer skapar fler dagar på vattnet och färre bomkörningar. Skickar 200:-! (Det förstnämnda hoppas jag få via skattsedeln, fn en bit över 200:- per år)

  • sundheden

    Medlem
    6 maj, 2022 vid 09:50

    För den som missat denna mätare så gör jag ett inlägg så tråden hoppar upp till toppen i forumet igen!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vindmätare Dalarö / Schweizerbadet

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.