Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vindprognos för klittmöller 1-4maj

  • Vindprognos för klittmöller 1-4maj

    Publicerad av surfted på 24 april, 2008 vid 10:32

    Någon som är en jävel på vind-dans? Skulle vilja veta vad ni tror om vinden på kommande danmarkresa. Förra året var det någon som faktiskt lyckades spå vädret ganska bra om jag inte minns fel.

    Skall ju bli en del vind på måndag så det är ju nice men kan det hålla i sig hela veckan tro?

    Vad tror ni?

    /Ted

    basse svarade 16 år sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • drx

    Medlem
    24 april, 2008 vid 11:23

    Jag tror följande om vinden: Den kommer ligga någonstans på 12- 14 ms SV, och det kommer vara ganska ren sideshore och vrida lite mot side-off på eftermiddagarna. Vågorna kommer vara grymt cleana i 2-3 m storlek, och vädret kommer bjuda på solsken med temperaturer mellan 14-18 grader. Frågor på det? 😀

  • jeppo_f

    Medlem
    24 april, 2008 vid 11:25

    Word!
    Har du hittat nånstans att bo än?

    /jeppo

  • drx

    Medlem
    24 april, 2008 vid 12:02

    Jag tror stenhårt på Klitmøller GL. Kro og Badehotel! (samma som sist) Har mailat dom och väntar på svar. Jonas lät på om det blir vind åxå, och ev. hans polare med.

  • surfted

    Medlem
    24 april, 2008 vid 17:43

    Låter ju grymt.. He he..

  • basse

    Medlem
    25 april, 2008 vid 09:17

    Ser ju ut att kunna bli bra i helgen och början av veckan iaf.

    Wienerbröd och pilsner… here I come! 😀

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vindprognos för klittmöller 1-4maj

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.