Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing vindriktning

• falk__enberg

Medlem
    17 mars, 2004 vid 20:28

Nä, jag e hans bror…den äldre…. grin.gif

• Anonym

Gäst
    18 mars, 2004 vid 10:40

Svar till:

1700:= har jag för mig 4 personer och 1 bil, (mycket på taket), och sen frågade vi oss fram till ett vandrar hem för 200:= natten eller så kan man snart tälta i klittmölle. Kan jag rekomendera om man vill komma bort och kita lite, både plattvatten och vågor och trevliga danskar!

[/ QUOTE ]

Alla + bilen t o r med snabbfärjan Gbg-Fredrikshamn 945 kr. Åkte så lördags.

• snygging

Medlem
    18 mars, 2004 vid 22:03

Aha jag tror i varjefall martin e min kompis har snackat med dig på stranden, skicka ett mail på [email protected], så kan vi höras av om denmarks ölen!

• snygging

Medlem
    18 mars, 2004 vid 22:04

Hur fick du det så pass billigt?

• falk__enberg

Medlem
    23 mars, 2004 vid 10:16

Svar till:

Aha jag tror i varjefall martin e min kompis har snackat med dig på stranden, skicka ett mail på [email protected], så kan vi höras av om denmarks ölen!

[/ QUOTE ]

Har provat att mejla….men din mejl verkar inte funka…
    Har du nån annan ??

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA