Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vindsurf i Täby?

  • Vindsurf i Täby?

    Publicerad av hawnah på 13 maj, 2013 vid 06:58

    Nybörjare som måste komma igång till sommaren!! Någon som kör vindsurfing i Täby? Kurser? Det öppna havet lockar när isen är väck från Stora Värtan! :cool2:

    johanvm svarade 11 år, 1 månad sedan 6 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • sailortrash

    Medlem
    13 maj, 2013 vid 07:09

    det brukar alltid vara folk som kör i österskär annars, om du har bil

  • dr-masse

    Medlem
    13 maj, 2013 vid 09:28

    Näsbypark var ju länge lite av ett ‘main spot’ för vindsurfing i Stockholm, men nu är det nog lugnare där. Fungerar dock bra för nybörjare i många vindar från N till S.

    Kurser – ja, kolla i Österskär. Eller på Lidingö, Fågelöudde.

  • electric

    Medlem
    13 maj, 2013 vid 11:30

    Kolla Österskärs vindsurfingskola på http://www.osterskarsvk.se/vindsurfingskola . Sidan verkar dåligt uppdaterad, men kurser ska ske i sommar. Info kan ges via Jonathan Wallin 070-9536676 alt osterskars.vindsurfingskola@hotmail.com

    Jonathan kommer också att vara med vid Södertörns surfklubbs event/surfkickoff den lördag 25/5 kl 11-14 vis Sjöhistoriska.

    /Lars

  • bicless

    Medlem
    13 maj, 2013 vid 19:19

    Vi har en fd anställd som bor i täby som säkert kan hålla kurs om du vill. Han har hållt kurser tidigare när han jobbade hos oss. Maila info@surfspot.se om du vill ha kontaktuppgifter. Sen har du ju lidingö skolan som kör hela sommaren
    lidingosurfcenter@hotmail.com Tel: 0703-727471

  • johanvm

    Medlem
    14 maj, 2013 vid 15:18

    Hej, jag kommer försöka köra lite privata kurser med min dotter nu under våren nere på värtan, du kan ju alltid hänga på så blir det lite sällskap/inspiration för henne. Jag funderar, lite löst, på att åka ner till näsaäng redan nu på fredag em.
    Hör av dig!
    /Johan

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vindsurf i Täby?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.